کد خبر: 174204
A

دعوای رسمی فدراسیون فوتبال و رم؛ رای به سود چه کسی صادر می‌شود؟/ سردار زیر برگه مهم را امضا زد!

همان طور که پیش بینی می‌شد حضور سردار آزمون در اردوی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌ها با چالش مواجه شده است تا جایی که سایت رسمی فدراسیون فوتبال هم به این ماجرا اشاره کرد.

دعوای رسمی فدراسیون فوتبال و رم؛ رای به سود چه کسی صادر می‌شود؟/ سردار زیر برگه مهم را امضا زد!

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سایت رسمی فدراسیون فوتبال بعد از اعلام بازیکنان دعوت شده به اردوی نهایی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌ها نوشت: «فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای رسمی به باشگاه رم و طبق قوانین فیفا خواستار حضور سردار آزمون در تیم ملی شده و در حال مذاکره با مسئولان رم است تا موافقت حضور این بازیکن را به دست بیاورد. بنابراین فدراسیون فوتبال تا پایان اولتیماتوم زمانی AFC  که ۱۲ دی است، منتظر تصمیم باشگاه ایتالیایی برای آزاد کردن این بازیکن و ملحق شدن وی به اردوی تیم ملی در موعد مقرر است. پس از آن فهرست نهایی و ٢۶ نفره تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا اعلام خواهد شد.»

بدون شک اگر پای تعهد سردار آزمون به تیم رم در میان نبود این بازیکن بدون هیچ مزاحمتی همانند دیگر لژیونرها به اردوی تیم ملی حاضر می‌شد. سردار آزمون زمانی که به تیم رم ملحق شد، همان طور که خبرنگاران ایتالیایی فاش کردند، متعهد شد در جام ملت‌ها تیم ملی را همراهی نکند و در اردوی رم حضور داشته باشد. اگر این خبر واقعی باشد که به نظر این طور است، شکایت فدراسیون فوتبال از باشگاه رم هم ره جایی هم نخواهد برد و البته که شکایت و صدور رای به سود فدراسیون فوتبال هم بی معنی است. چرا که اگر قرار باشد سردار آزمون تیم ملی را در جام ملت‌ها همراهی نکند، بعد از این مسابقات هر رایی به سود فدراسیون فوتبال و تیم ملی صادر شود، ثمر بخش نخواهد بود.

باشگاه رم از آنجایی که می‌دانست سردار آزمون، زمان‌های زیادی را به خاطر حضور در اردوی تیم ملی در جام ملت‌ها از دست خواهد داد با این بازیکن شرط کرد که به هنگام برگزاری جام ملت‌ها باید در اردوی رم باقی بماند و سردار آزمون هم این شرط را برای حضور در تیم رم قبول کرد و زیر برگه را امضا زد.

جام ملت‌ها آسیا زمانی برگزار می‌شود که لیگ‌های اروپایی در جریان است. پیش ازاین سردار به همه اردوهای تیم ملی در فیفا دی ملحق شده بود اما جام ملت‌های آسیا در روزهای فیفا برگزار نمی‌شود.

منبع: اعتماد آنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر