کد خبر: 33107
A

مربی پدیده: بازی مقابل پرسپولیس هیچگاه آسان نیست

«حسن بادامکی» مربی تیم فوتبال پدیده مشهد، با بیان اینکه «بازی مقابل پرسپولیس هیچگاه آسان نیست»، گفت: روند دیدار را کنترل کردیم و حتی شانس پیروز شدن هم داشتیم.

مربی پدیده: بازی مقابل پرسپولیس هیچگاه آسان نیست
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، بادامکی دوشنبه شب پس از تساوی ارزشمند تیمش مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران، عنوان کرد: پرسپولیس توان فنی بالایی دارد و تلاش کردیم با توجه به نفراتی که در اختیار داریم، روند بازی را کنترل کنیم و در این راستا موفق بودیم.
وی با اشاره به اینکه تیمش شانس پیروزی هم داشت، افزود: در دقایق پایانی و در ضد حملات باید دقت بیشتری از خود نشان می دادیم. البته باید در نظر گرفت که از دقیقه 60 به بعد «حسین زرگر» داور باتجربه فوتبال ایران، کمی تمرکز خود را از دست داد.در هر صورت توقع ما از این داور بیشتر بود.
بادامکی در خصوص نمایش تدافعی تیمش، توضیح داد:در طول فصل به خوبی ثابت کردیم که روش دفاعی را دوست نداریم، اما در دیدار امروز بازیکنان جوانی در میانه میدان داشتیم که بر اثر جو بازی کمی محتاط شدند. در دیدار امروز حتی برای تعویض کردن نیز دستمان بسیار خالی بود.
وی با اشاره به اینکه پدیده مشهد هیچگاه به تساوی فکر نمی کند، ادامه داد: چند بازیکن محروم و مصدوم داشتیم که کار را سخت کرده بود و با این حال توانستیم بازی هدفمندانه ای ارائه کرده و در ضد حملات پرسپولیس را اذیت کنیم.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر