کد خبر: 35795
A

آنچلوتی مربیگری تیم ملی فوتبال ایتالیا را رد کرد

کارلو آنچلوتی ایتالیایی و یکی از مربیان برجسته فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال ایتالیا برای سرمربیگری آتزوری ها با من تماس گرفته است، اما من فوتبال باشگاهی را به کار در تیم ملی ترجیح می دهم.

آنچلوتی مربیگری تیم ملی فوتبال ایتالیا را رد کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری رویترز، آنچلوتی که در ماه سپتامبر از سرمربیگری بایرن مونیخ اخراج شد، از اینکه به عنوان جایگزین جامپیئرو ونتورا قلمداد شده، احساس غرور می کند. ونتورا به دنبال ناکامی ایتالیا در راه صعود به جام جهانی 2018 اخراج شد.
آنچلوتی همچنین جزو گزینه های هدایت تیم ملی استرالیا در جام جهانی محسوب می شود که به این ترتیب باید از گزینه های هدایت این تیم کنار گذاشته شود.
این مربی برجسته فوتبال جهان گفت: من می خواهم به مربیگری در فوتبال باشگاهی ادامه دهم. من از تمرین و کار هر روزه لذت می برم. مربیگری در فوتبال ملی با فوتبال باشگاهی دو شغل کاملا متفاوت هستند.
آنچلوتی گفت: فوتبال ایتالیا مشکلاتی دارد و فکر نمی کنم بتوانم از عهده حل آنها برآیم. کل سیستم باید تغییر کند.
وی گفت: بین باشگاه ها و فدراسیون فوتبال ایتالیا درگیری هایی وجود دارد. فدراسیون باید خود را به باشگاه ها تحمیل کند تا سیستم اصلاح شود.
آنچلوتی 58 ساله یکی از موفق ترین مربیان فوتبال اروپا محسوب می شود. او با تیم های آث میلان و رئال مادرید فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد و در ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان قهرمانی در لیگ های داخلی را به دست آورد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر