کد خبر: 36634
A

علیپور به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر ایستاد

«علی علیپور» مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با دو گلی که امشب (دوشنبه شب) برابر تیم صنعت نفت آبادان به ثمر رساند، عنوان نخست گلزنان لیگ برتر در نیم فصل را از آن خود کرد.

علیپور به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر ایستاد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ؛ تیم فوتبال پرسپولیس که در دیدار معوقه هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال از تیم صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی میزبانی می کرد، این تیم را در پایان با نتیجه 2 برصفر شکست داد.
این برد درحالی برای این تیم بدست آمد که هر دو گل این دیدار را علیپور درون دروازه «داود نوشی صوفیانی» سنگربان تیم صنعت نفت جای داد و ضمن کسب هر سه امتیاز ارزشمند این دیدار برای تیمش خود را نیز 10 گله کرد و به تنهایی در صدر جدول رده بندی فهرست بهترین گلزنان قرار گرفت.
«محمد قاضی» مهاجم تیم پدیده مشهد با هشت گل نزدیک ترین تعقیب کننده علیپور در صدر جدول رده بندی بهترین گلزنان لیگ است و «مرتضی تبریزی» مهاجم تیم ذوب آهن، «عیسی آل کثیر» مهاجم تیم نفت طلاییه و «جلال الدین علی محمدی» مهاجم تیم سپاهان اصفهان هر کدام با به ثمر رساندن شش گل و به صورت مشترک در رده سوم جدول برترین گلزنان لیگ برتر ایستاده اند.
هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال پنجم مرداد ماه آغاز و امروز با برگزاری دیدار معوقه تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان به پایان رسید.
شاگردان «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی تیم پرسپولیس با کسب 36 امتیاز عنوان قهرمانی در نیم فصل اول این رقابت ها را کسب کردند و در صدر ایستادند.
تیم پارس جنوبی جم با 29 امتیاز و فولاد خوزستان با 27 امتیاز در رده های دوم و سوم جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارند.
ورزشی.**9144**1368
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر