کد خبر: 36636
A

ماهینی: همه دوست داریم در پرسپولیس بمانیم/شرایط باید تغییر کند

«حسین ماهینی» بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: همه بازیکنان تیم دوست دارند در پرسپولیس بمانند، اما باید برخی شرایط تغییر کند.

ماهینی: همه دوست داریم در پرسپولیس بمانیم/شرایط باید تغییر کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس دوشنبه شب پس از پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان، گفت: در هر بازی فقط به سه امتیاز فکر می کنیم و هیچ چیزی برای بازیکنان ما با ارزش تر از شادی هواداران نیست.
وی افزود: در این مدت اصلا به فکر رکورد زنی نبودیم، اما خوشبختانه آمادگی بالای تیم برخی رکوردها را رقم زده است.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با مشکلات مالی باشگاه، گفت: در این مدت در خصوص مسایل مالی صحبت نکردیم و بهترین نتایج را کسب کردیم.
وی تصریح کرد: سال گذشته بحث ژوزه سرمربی سابق پرسپولیس به وجود آمد و امسال هم زمانی که قرار بود پول بگیریم بحث بنگستون و گولچ مطرح است. بازیکنان مشکل دارند و اکثر آنها از من یا سید جلال حسینی سراغ پول هایشان را می گیرند.
وی تاکید کرد: تیم در حال نتیجه گرفتن است و نباید در این شرایط مساله ای به تیم لطمه بزند. برخی از بازیکنان از سال گذشته هم طلب دارند و امیدوارم مشکلات حل شود.
ماهینی در خصوص شایعات اخیر مبنی بر شرط بازیکنان برای پرداخت مطالبات و تمدید قراردادها، ادامه داد: همه ما دوست داریم در پرسپولیس بمانیم اما باید شرایط تغییر کند البته مساله مطرح شده نیز اصلا صحت ندارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر