کد خبر: 37235
A

سرمربی تیم فوتبال بارسلون: ال کلاسیکو سرنوشت لالیگا را تعیین نمی کند

بارسلونا در صورت برتری در دیدار ال کلاسیکو فاصله خود را با رئال به 14 امتیاز افزایش می دهد، اما سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از تهدید اتلتیکو مادرید که در فاصله شش امتیازی آنهاست، نگران است.

سرمربی تیم فوتبال بارسلون: ال کلاسیکو سرنوشت لالیگا را تعیین نمی کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز دوشنبه تارنمای خبری گل، ارنستو والورده اظهارات مطرح شده مبنی بر اینکه دیدار ال کلاسیکو در رقابت برای قهرمانی لالیگا تعیین کننده است، رد کرد.
رئال مادرید قهرمان اروپا و اسپانیا در نیمه اول فصل رقابت های 2017- 2018 علمکرد ضعیفی داشته است و با 11 امتیاز کمتر از بارسلونای صدرنشین در رده چهارم لالیگا ایستاده است.
اما سه امتیاز دیدار روز شنبه امید بارسلونا را برای تصاحب جام قهرمانی افزایش می دهد.
والورده گفت: فکر نمی کنم سه امتیاز ال کلاسیکو عنوان قهرمانی را نصیب ما کند. اتلتیکو با اختلاف شش امتیاز در رده دوم جدول است. رقابت طولانی در پیش داریم و در حال حاضر هیچ چیزی قطعی نیست.
والورده مصدومیت پاکو آلکاسر را در آستانه دیدار ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید، ضربه ای به این تیم بیان کرد.
بارسلونا یکشنبه شب با نتیجه چهار بر صفر دپورتیوو لاکرونا را شکست داد و جایگاه خود را در صدر جدول لالیگا تثبیت کرد.
پاکو آلکاسر در این دیدار از ناحیه پا مصدوم شد و برای سه هفته امکان همراهی بارسلونا را نخواهد داشت. مصدومیت او انتخاب های والورده را برای دیدار یکشنبه شب در سانتیاگو برنابئو محدود کرده است.
وی گفت: ما با خوشحالی در ال کلاسیکو شرکت می کنیم. یک هفته برای آماده سازی فرصت داریم و بهترین شیوه بازی مقابل رئال همین عملکرد تیم و کسب سه امتیاز بود.
ورزشی**1584
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر