کد خبر: 48882
A

استقلال و پرسپولیس دقیقا چند میلیارد می خواهند تا از آسیا حذف نشوند؟

درحالی که گفته شده استقلال برای فرار از بحران آسیایی نیاز به ۱۷۰ میلیارد تومان پول دارد، این رقم، اما اصلا مورد نظر‌ای اف سی نیست. استقلالی‌ها اتفاقا برای حل بحران آسیایی شان کمتر از پرسپولیس پول نیاز دارند. آن‌ها با ۵ میلیارد تومان می‌توانند با توافق با طلبکاران شان، بحران جاری شان را حل کنند و پرسپولیس هم می‌تواند این چالش را با رقم ۱۰ میلیارد تومان رفع کنند.

استقلال و پرسپولیس دقیقا چند میلیارد می خواهند تا از آسیا حذف نشوند؟

دو تیم استقلال و پرسپولیس برای حل بحران مالی و گذر از پل حساس 9 شهریور ای‌اف‌سی نیاز به رقمی حدود 15میلیارد تومان دارند.

به گزارش دیده بان ایران؛ درحالی که گفته شده استقلال برای فرار از بحران آسیایی نیاز به 170 میلیارد تومان پول دارد ، این رقم اما اصلا مورد نظر ای اف سی نیست. استقلالی ها اتفاقا برای حل بحران آسیایی شان کمتر از پرسپولیس پول نیاز دارند. آنها با 5 میلیارد تومان می توانند با توافق با طلبکاران شان ، بحران جاری شان را حل کنند و پرسپولیس هم می تواند این چالش را با رقم 10 میلیارد تومان رفع کنند.

آنها باید تا قبل از 9 شهریورماه این چالش را مرتفع کنند. سال قبل وزارت ورزش ناچار شد در همین ایام و در تعطیلات عزاداری های عاشورا ، مشکلات دو تیم را به جای مدیران شان حل کند!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر