کد خبر: 82058
A

توصیه خداداد به سارقان اموال عابدزاده/ به دیوار خورده‌اید!

خداداد عزیزی، حماسه‌ساز ملبورن گفت: به سارقان پیشنهاد می‌کنم حتی اگر تمام درهای املاک عابدزاده باز بود و خودش هم ایران نبود سراغ اموال او نروند، چون آن‌ها را از زیر سنگ هم شده پیدا می‌کند.

توصیه خداداد به سارقان اموال عابدزاده/ به دیوار خورده‌اید!

به گزارش دیده بان ایران؛ حماسه‌ساز ملبورن رابطه صمیمانه‌ای با احمدرضا عابدزاده دارد و در خصوص اتفاقی که برای کاپیتان سابق تیم ملی افتاده با لحن شیرینی صحبت می‌کند. صحبت‌های خداداد عزیزی مثل اکثر اوقات جالب است.

سارقان به دیوار خورده‌اند!
احمدرضا عابدزاده از ابتدا یک الگو در سختکوشی بوده است، در ایامی که اردوی آماده‌سازی بودیم و یعد از انجام گاهی دو جلسه تمرین در روز، کاپیتان عابدزاده سه جلسه تمرین می‌کرد. مثلاً بعضی بچه‌های تیم به زحمت ساعت ۸ صبح بیدار می‌شدند که سر میز صبحانه حاضر شوند، اما احمدرضا ساعت ۶ صبح رفته بود تنهایی یک تمرین پرفشار انجام داده بود، دوش هم گرفته بود و می‌آمد سر صبحانه! و با انگیزه و انرژی منتظر تمرین گروهی بود. پشتکار عابدزاده در کارهایش بر کسی پوشیده نبود و الان هم سارقان اموال او به دیوار خورده‌اند، چون عقاب آن‌ها را ول نمی‌کند و اگر همان عابدزاده است که هست تک‌تک سارقان را می‌گیرد و اشک‌شان را درمی‌آورد.

سراغ او نروید
به سارقان پیشنهاد می‌کنم حتی اگر تمام درهای املاک عابدزاده باز بود و خودش هم ایران نبود سراغ اموال او نروند، چون آن‌ها را از زیر سنگ هم شده پیدا می‌کند. اما جدا از این بحث‌ها باید بگویم احمدرضا عابدزاده در زندگی‌اش متحمل زحمات زیادی شده است، نزدیک به ۱۰ عمل جراحی سنگین انجام داده، پنج بار زانوی پای راست و سه بار زانوی پای چپ خود را جراحی کرده که به‌خاطر جانفشانی برای تیم ملی ایران بوده است، خب کدام بازیکن تیم ملی چنین صدماتی خورده و البته عابدزاده باید باز هم زانویش را به‌خاطر اینکه استخوان اضافه درست می‌کند جراحی کند. الان هم دارد روی همین پاها در رستوران خرج زندگی‌اش را درمی‌آورد.

 

برگزاری لیگ برتر فعلاً ممکن نیست
مسئولان وزارت بهداشت بارها گفته‌اند ویروس کرونا تا ماه‌ها مهمان کشور است و با این حساب شروع و ادامه بازی‌های لیگ برتر ممکن نیست و اصرار فعلی مسئولان فوتبال در مورد ادامه لیگ عجیب است. کاش صبر کنند و زمانی اظهار نظر کنند که این‌قدر حرفشان عوض نشود. اواسط اسفند می‌گفتند مسابقات ادامه نیابد که از بالا فوتبال را تعطیل کردند، بعد گفتند از اواسط فروردین شروع می‌شود، سپس بحث اردیبهشت را مطرح کردند. خب چرا این‌طور صحبت می‌کنند؟ با این وضعیت لیگ فعلاً شرایط برگزاری ندارد.

جان مربیان و بازیکنان مهم‌تر از یک جام است
اصرار به برگزاری لیگ‌های کشور در شرایط خطرناک بازی ناجوانمردانه با جان دست‌اندرکاران فوتبال از جمله مربیان و بازیکنان است. اگر یک بازیکن ناقل ویروس باشد در فضای کوچک رختکن می‌تواند ناخواسته آن را به سایر اعضای تیم منتقل کند، بعد از مسابقه هم همان افراد به خانه‌هایشان می‌روند و زنجیره انتقال ویروس گسترده‌تر از چیزی می‌شود که فکرش را می‌کنیم. اینکه فیفا چه زمانی چه تصمیمی بگیرد مشخص نیست، اما شرایط کشورها و زمان شروع و پایان مسابقاتشان یکسان نیست که فیفا یک تصمیم واحد بگیرد.

زندگی چه کسی با یک میلیون می‌چرخد؟
دولت به هر خانوار می‌خواهد یک میلیون وام بدهد. من سیاسی نیستم و از سیاست هم خوشم نمی‌آید، خودم هم به قول بعضی دوستان سیاست ندارم! اما می‌خواهم سؤال کنم زندگی چه کسی با یک میلیون می‌چرخد؟ دولتمردان واقعاً می‌توانند با یک میلیون یک ماه خود را سپری کنند؟ اگر می‌توانند پس چرا حقوقشان چندین برابر این مبلغ است؟ فقر فساد می‌آورد، چون از قدیم گفته‌اند شکم گرسنه دین را فراموش می‌کند. باید شرایط به سمت و سویی برود که مردم رفاه بیشتری داشته باشند./ خبر ورزشی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر