کد خبر: 106438
A
دیده بان ایران:

واکنش ارگان خبری جبهه پایداری به فایل صوتی «ظریف»/ حاج قاسم سلیمانی به ظریف اعتماد نداشت!

ارگان جبهه پایداری نوشت: "برخلاف ادعای ظریف، نظام اهمیت ویژه‌ای برای دیپلماسی قائل بوده اما این ظریف بوده که نتوانسته اعتماد لازم برای قرار گرفتن در جایگاه «چشم دیپلماسی جمهوری اسلامی» را کسب کند و از سوی حاج قاسم هم مورد اعتماد نبوده و با وجود حضور در بخش عمومی دیدار، در بخش راهبردی این جلسه حضور نداشته است."

واکنش ارگان خبری جبهه پایداری به فایل صوتی «ظریف»/ حاج قاسم سلیمانی به ظریف اعتماد نداشت!

به گزارش دیده بان ایران, به دنبال انتشار فایل صوتی ظریف که در آن از سیاست های سپاه قدس و دخالت آن در دیپلماسی انتقاد کرده بود، رسانه های اصولگرا در اقدامی هماهنگ نسبت به این اظهارات واکنش تندی نشان دادند. از سوی دیگر برخی از نمایندگان مجلس انقلابی یازدهم هم در ارتباط با همین مطلب موضع سفت و سختی را گرفته و وزیرخارجه را به استیضاح تهدید کردند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ به عنوان مثال زهره اللهیان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و نماینده نزدیک به جبهه پایداری درباره سخنان ظریف از احتمال درخواست «تعقیب قضایی و حقوقی» علیه ظریف خبر داده و گفته است «اظهارات» ظریف از «محبوبیت» سلیمانی «​نکاسته و نخواهد کاست».

وب سایت خبری رجانیوز که اخبار جبهه پایداری را بازتاب می دهد هم درباره این فایل صوتی می نویسد: "بر خلاف ادعای ظریف در مصاحبه‌ اخیر خود که سعی دارد عبارت «برتری میدان بر دیپلماسی» را در ذهن‌ها جاسازی کند، سران کشورهای محور مقاومت بارها دیدارهای مهم و استراتژیکی با شخصیت‌های اثرگذار جبهه مقاومت در ایران داشته‌اند.

شاید مهمترین این دیدارها مربوط به سفر بشار اسد به تهران بود که نهاد ریاست جمهوری از اطلاع‌رسانی این رویداد به وزارت خارجه خودداری کرده و باعث استعفای ظریف شد.

برخلاف ادعای ظریف، نظام اهمیت ویژه‌ای برای دیپلماسی قائل بوده اما این ظریف بوده که نتوانسته اعتماد لازم برای قرار گرفتن در جایگاه «چشم دیپلماسی جمهوری اسلامی» را کسب کند و از سوی حاج قاسم هم مورد اعتماد نبوده و با وجود حضور در بخش عمومی دیدار، در بخش راهبردی این جلسه حضور نداشته است."

 

منبع: دیده بان ایران

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر