کد خبر: 127756
A
در گفت وگو با دیده‌بان ایران تشریح شد:

واکنش «عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم» به انتشار تصاویر سفرش به کانادا/ فاضل میبدی: پسرم در ایران جزو نخبگان دانشگاه تهران بود که در دولت احمدی نژاد رفتن را به ماندن ترجیح داد/ من یکبار برای دیدن نوه‌ام به کانادا سفر کرده ام

حجت‌الاسلام محمدتقی فاضل میبدی در واکنش به انتشار تصاویر حضور خودش و فرزندش در کانادا به دیده‌بان ایران گفت: پسرم در زمان ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد می‌خواست که جزو هیئت علمی دانشگاه تهران شود؛ او علاقه بسیاری به کار و خدمت در کشور خودش داشت اما با سنگ‌اندازی‌ها و بهانه‌های سیاسی‌ای که گرفتند، او را در مصاحبه‌ها رد کردند!

واکنش «عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم» به انتشار تصاویر سفرش به کانادا/  فاضل میبدی: پسرم در ایران جزو نخبگان دانشگاه تهران بود که در دولت احمدی نژاد رفتن را به ماندن ترجیح داد/ من یکبار برای دیدن نوه‌ام به کانادا سفر کرده ام

دیده‌بان ایران- به‌دنبال انتشار عکس‌هایی از مجتبی فاضل میبدی، پسر حجت‌الاسلام محمدتقی فاضل میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در تورنتو کانادا، این عضو مجمع مدرسین حوزه علمیه  ضمن تایید این عکس‌ها و حضور پسرش در این کشور به خبرنگار دیده‌بان ایران گفت: پسرم در ایران جزو نخبگان دانشگاه تهران بود. رتبه پسر بنده در کنکور سراسری 3 شد!

 

او درباره علت مهاجرت پسرش به کانادا اظهار کرد: مجتبی، در زمان ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد می‌خواست که جزو هیئت علمی دانشگاه تهران شود؛ او علاقه بسیاری به کار و خدمت در کشور خودش داشت اما با سنگ‌اندازی‌ها و بهانه‌های سیاسی‌ای که گرفتند، او را در مصاحبه‌ها رد کردند!

 

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم درباره مهاجرت پسرش به کانادا گفت: پسرم جزو نخبگان بود طبیعی است وقتی بارها تلاش می‌کند که در کشور خودش به یک جایگاهی برسد اما شرایط را برایش مهیا نمی‌سازند و یا سد راه او می‌شوند، رفتن را به ماندن ترجیح دهد!

 

فاضل میبدی با اشاره به سفر خودش به کانادا اظهار کرد: بنده خودم یکبار به تورنتو کانادا برای دیدن پسر و نوه‌ام سفر کردم.

 

او درباره هدف از انتشار چنین عکس‌هایی خاطرنشان کرد: قبلاً هم یکبار عکس‌هایی از دختر آقای خاتمی در خارج از کشور منتشر شد. به اعتقاد بنده نباید به این چنین چیزها اهمیت داد و همه این‌ها فضاسازی و جوسازی است.

منبع:دیده‌بان ایران- نازیلا معروفیان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر