کد خبر: 36293
A

مردم جنوب شرق استان تهران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی کردند

مردم شهرستان های جنوب شرق استان تهران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز انزجار از اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر و کودک کش اسرائیل، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی کردند.

مردم جنوب شرق استان تهران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی کردند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مردم شهرستان های ورامین ، قرچک ، پیشوا و پاکدشت پس از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه ، به خیابان ها آمده و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از اقدام رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناخت قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس و انتقال سفارت خانه این کشور به قدس اعلام کردند.
راهپیمایان در حالی که در دستان خود پلاکاردهایی با مضامین دفاع از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از سکوت برخی از کشورهای اسلامی در برابر جنایات آمریکا و اسرائیل داشتند خواستار حفظ وحدت و همدلی بیش از گذشته مسلمانان شدند.
حضور آحاد مختلف مردم و مسئولان شهرستان های جنوب شرق استان تهران از مرد و زن ، پیر و جوان ثابت کرد که مردم ایران اسلامی آرمان فلسطین را به عنوان اصلی ترین شعار انقلاب اسلامی به درستی درک کرده و هیچگاه دست از یاری رساندن به مردم مظلوم فلسطین بر نمی دارند.
کنگره آمریکا در سال 1995 میلادی، قانونی را به تصویب رساند که به ‌موجب آن سفارتخانه آمریکا باید به قدس منتقل شود، اما رؤسای جمهوری آمریکا هر یک پس از دیگری، اجرای این مصوبه را هر 6 ماه به تعویق انداختند.
ترامپ رئیس جمهور آمریکا شب گذشته دستور انتقال سفارتخانه این کشور به قدس شریف را امضا کرد که این اقدام با موجی از مخالفت های جهانی مواجه شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر