کد خبر: 97642
A

«ناجی شریفی زیندشتی» در ایران و فراری است؟/ اطلاعاتی جدید درباره «اِل چاپو خاورمیانه »

چند روز قبل روزنامه‌های جمهوریت و دیلی صباح در ترکیه از بازداشت ۱۱ نفر از شهروندان این کشور که به تشکیل باند قاچاق مواد مخدر، آدم ربایی و همکاری با باند فتح الله گولن مخالف نظام ترکیه خبر داده بودند.

«ناجی شریفی زیندشتی» در ایران و فراری است؟/ اطلاعاتی جدید درباره  «اِل چاپو خاورمیانه »

به گزارش دیده بان ایران؛ یک شبکه خبری فارسی زبان روز گذشته اعلام کرده است که ناجی شریفی زیندشتی سرکرده قاچاقچیان مواد مخدر تحت حمایت حزب اردوغان که مدتی هم در ایران بازداشت بوده است، هم اکنون در ایران و فراری است.

پیشتر روزنامه‌های جمهوریت و دیلی صباح در ترکیه از بازداشت ۱۱ نفر از شهروندان این کشور که به تشکیل باند قاچاق مواد مخدر، آدم ربایی و همکاری با باند فتح الله گولن مخالف نظام ترکیه خبر داده بودند. بنابر اطلاعات تازه تعدادی از این افراد بازداشت شده؛ اعضای خانواده شریفی زیندشتی از جمله همسر، خواهر زاده و... هستند. 

برخی اخبار تایید نشده حاکی از این است که زیندشتی به ایران فرار کرده و تحت تعقیب است. به دلیل گستردگی فعالیت های مجرمانه و قاچاق مواد مخدر به صورت بین المللی و خانوادگی رسانه ها به او لقب «اِل چاپو خاورمیانه » داده اند؛ زیندشتی متولد بناب است پدر «اِل چاپو خاورمیانه » در دهه ۶۰ در یک درگیری کشته شده و مادرش هم تابستان امسال فوت کرد؛ ویدئوی حضور وی در مراسم تدفین مادرش در رسانه های شهرستانی همرسانی می شود. 

روزنامه دیلی صباح مدعی شده بود که ناجی زیندشتی برای ایران هم جاسوسی می کرده؛ این ادعای رسانه نزدیک به حکومت ترکیه است. مقامات کشورمان هنوز به این ادعا پاسخی نداشته اند. 

برخی رسانه ها از دخالت زیندشتی در قتل سعید کریمیان (مدیر شبکه های جم) و مسعود مولوی (ادمین یک کانال  تلگرامی) خبر داده اند./ دیده بان ایران

در همین رابطه بخوانید:ناجی زیندشتی کیست؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر