کد خبر: 124698
A

مرگ یک متهم ۳۶ ساله مالی در بازداشتگاه کلانتری ۱۰۹ بهارستان

متهمی که با اتهامات مالی دستگیر شده بود در بازداشتگاه کلانتری به طرز مرموزی جان باخت.

مرگ یک متهم  ۳۶ ساله مالی در بازداشتگاه کلانتری ۱۰۹ بهارستان

به گزارش دیده بان ایران؛ روز گذشته رسیدگی به مرگ مرموز یک متهم که با اتهامات مالی بازداشت شده بود و در بازداشتگاه کلانتری 109 بهارستان به سر می برد در دستور کار حبیب اله صادقی بازپرس ویژه کشیک قتل تهران قرار گرفت.

بررسی های اولیه حکایت از آن داشت که متهم 36 ساله بدهی میلیاردی داشته و با شکایت شاکی خصوصی و حکم جلب به بازداشتگاه منتقل شده بود وقرار بود روز بعد به مرجع رسیدگی انتقال پیدا کند که در بازداشتگاه جان خود را از دست داد.

در حالی که در اولین معاینات علت فوت متهم خونریزی معده تشخیص داده شد، با دستور بازپرس جسد برای تعیین علت دقیق فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.

همچنین بازپرس پرونده دستور بازبینی دوربین مدار بسته و تحقیق از دیگر متهمان حاضر بازداشتگاه را صادر کرد.یکی از متهمان حاضر در بازداشتگاه در اولین تحقیقات گفت:«متهم از سر شب چند بار به دلیل دل درد ابراز ناراحتی کرد و ما به افسر نگهبان اطلاع داده و گفتیم که متهم دل درد شدید دارد که دستور دادند اورژانس خبر کنند. اما قبل از رسیدن امدادگرن اورژانس این جوان جان خود را از دست داد.»

بنا بر گزارش رکنا تحقیقات بازپرسی در این پرونده در شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران ادامه دارد و دستور تحقیق از بازرسی پلیس پیشگیری پایتخت از سوی بازپرس صادر شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر