کد خبر: 141561
A
در گفت و گو با دیده بان ایران مطرح شد؛

ادعای عجیب نماینده اردبیل: دختر اردبیلی فوت شده اصلا دانش‌آموز نبود/ به "جهنم" که اسرا پناهی "قرص خورده و مُرده" است!

حجت الاسلام سید کاظم موسوی نماینده اردبیل در مجلس‌ شورای اسلامی در رابطه با ماجرای فوت یک دختر نوجوان در حوزه انتخابیه خود در گفت و گو با سایت دیده‌بان ایران ادعاهای عجیبی را مطرح کرد و گفت: موضوع کشته شدن دختر دبیرستانی از کل دروغ است و این فرد خودکشی کرده است.

ادعای عجیب نماینده اردبیل: دختر اردبیلی فوت شده اصلا دانش‌آموز نبود/ به "جهنم" که اسرا پناهی "قرص خورده و مُرده" است!

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ در روزهای گذشته اخباری از اردبیل منتشر شده که در پی حمله نیروهای امنیتی به مدرسه شاهد این شهر یک دختر نوجوان زخمی شد و پس از انتقال به بیمارستان فاطمی اردبیل به‌دلیل خونریزی داخلی فوت کرد، همچنین ۱۰ دانش‌آموز مجروح و ۷ دانش‌آموز هم دستگیر شدند.
پس از این اخبار علی دایی اسطوره فوتبال ایران با انتشار چند مطلب در فضای مجازی اعلام کرد که این خبر صحت دارد، اما سید کاظم موسوی نماینده اردبیل در مجلس با رد ادعاهای این مربی فوتبال اعلام کرد که ماجرای مرگ این دانش آموز به طور کل دروغ است و فرد فوت شده ارتباطی با مسائل مدرسه شاهد ندارد.

در همین رابطه سید کاظم موسوی نماینده اردبیل در مجلس‌ شورای اسلامی در گفت‌وگو با دیدبان ایران گفت: موضوع کشته شدن دختر دبیرستانی از کل دروغ است. ماجرا از این قرار است که پدر این دختر، دو سال پیش نامزد این دختر را به قتل می‌رساند و طبق قانون محکوم به اعدام شده که حدودا یک ماه پیش حکم قصاص اجرا میشود. ادعاهایی که آموزش و پرورش و برخی رسانه ها درباره این دختر مطرح می کنند اصلا درست نیست. 

کاظم موسوی همچنین خاطر نشان کرد: این دختر اصلا دانش‌آموز نبوده و بر سر اتفاقی که رخ داده، با خوردن قرص خودکشی کرده است. اصلا به جهنم که قرص خورده و مُرده است!

گفتنی است در همین رابطه؛ علی محبوبی‌پور، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل ضمن تکدیب این خبر اعلام کرد که رسانه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران و تجزیه طلب‌ها، خبری جعلی مبنی بر فوت یک دختر دانش آموز در شهرستان اردبیل منتشر کردند که این خبر دروغین اصلا صحت ندارد.

منبع: سایت دیده‌بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر