کد خبر: 141661
A

تزریق سرم در منزل و محل کار

تزریق سرم در منزل شیوه ای است که امروزه نسبت به شیوه قدیمی خود محبوب تر است. دیگر کمتری کسی را مشاهده می کنید که برای تزریق سرم از منزل خارج شود و خود را به زحمت بیاندازد. در تهران کسانی که می خواهند تزریق سرم با کیفیت را تجربه کنند از خدمات سرم تراپی در منزل به طبیب استفاده می کنند.

تزریق سرم در منزل و محل کار

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ تزریق سرم در منزل همواره یکی از شیوه های درمانی مفید در حوزه سلامت است. بسیاری از پزشکان از انواع سرم ها برای بهبودی شرایط بیماران خود استفاده می کنند. پزشکان به بیماران خود توصیه می کنند از خدمات مرکز به طبیب جهت تزریق سرم منزل استفاده کنند.

در تهران مراکز زیادی وجود دارند اما علت توصیه پزشکان به استفاده از خدمات مرکز درمان در منزل به طبیب را متوجه خواهید شد. در ادامه به شما اطلاعات کافی در زمینه تزریق سرم توسط این مرکز ارائه خواهیم داد.

برخی از سرم ها نیز نقش تقویتی دارند و وضعیت عمومی جسمانی فرد را تقویت می کنند. به هر حال افراد باید برای تزریق سرم در تهران به یک کلینیک مراجعه کنند. مشکل اینجا است که این مراکز تزریقاتی که سرم تراپی را برای افراد انجام می دهند همیشه شلوغ هستند.

همیشه تعداد زیادی از افراد در صف این مراکز منتظر رسیدن نوبتشان هستند. به همین سبب اگر شما نیز به این مراکز مراجعه کنید، باید زمان زیادی را منتظر باشید تا نوبتتان فرا برسد. البته این تنها یکی از معایب مراجعه به کلینیک تزریقاتی است.

--2--

تزریق سرم در منزل

تزریق سرم در منزل شیوه ای است که امروزه نسبت به شیوه قدیمی خود محبوب تر است. دیگر کمتری کسی را مشاهده می کنید که برای تزریق سرم از منزل خارج شود و خود را به زحمت بیاندازد. در تهران کسانی که می خواهند تزریق سرم با کیفیت را تجربه کنند از خدمات سرم تراپی در منزل به طبیب استفاده می کنند. کسانی که تنها برای یک بار از این شیوه درمانی استفاده کرد اند دیگر زمان خود را برای سایر شیوه های درمانی هدر نداده اند.

* جالب است بدانید: کسانی که همواره تزریق سرم هایشان را فراموش می کردند. با این شیوه درمانی دیگر دریافت سرم هایشان را فراموش نمی کنند و آن را به موقع دریافت می کنند.

شاید برایتان سوال شده باشد که چگونه افراد تزریقات سرم را با این شیوه درمانی نوین فراموش نمی کنند؟ پاسخ کاملاً مشخص است، در این شیوه درمانی فرد سختی کمتری را تجربه می کند و همواره می تواند آن را در هر زمانی که خواست دریافت کند. همین عوامل باعث شده اند که افراد در صورت نیاز به سرم تراپی، در لحظه آن را به کمک پرستاران به طبیب دریافت کنند.

--3--

 انواع سرم

سرم ها نیز مانند سایر دارو ها انواع دارند و باید با توجه به شرایط افراد مورد استفاده قرار بگیرند. این که یک سرم را بتوان بدون بررسی برای همه افراد تجویز کرد یک کار اشتباه است. هر سرم مزایا و معایب مشخصی دارد و می تواند اثرات مختلفی بر شرایط جسمانی افراد بگذارد. به همین سبب پیش از آن که از هر سرمی استفاده کنید، حتماً با پزشک معالج خود مشورت کنید و از او راهنمایی بگیرید.

·سرم نمکی

سرم نمکی اولین سرمی است که بررسی خواهیم کرد و آن را به شما معرفی خواهیم کرد. به صورت کلی سرم های نمکی که مورد استفاده قرار می گیرند به دو دسته تقسیم می شوند. اولین دسته از سرم های نمکی قابل تزریق وریدی هستند. سرم های قابل تزریق نمکی برای کسانی که دچار کمبود مایعات بدن شده اند مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین این دسته برای شستشو زخم برای پانسمان در منزل کاربرد دارند. کاربرد های دیگری نیز از این دسته وجود دارد مثلاً کسی که دچار افت فشار خون شده باشد از این سرم استفاده می کند.

گروه دوم شامل سرم های غیر قابل تزریق نمکی است که نباید به تزریق شوند و وارد جریان خون فرد شوند. این سرم ها برای شسستشو دستگاه ساکشن و دیالیز کاربرد ویژه ای دارند و می توانند در این زمینه مفید باشند.

·سرم قندی

سرم های قندی نیز شناخته شده هستند و همواره مورد استفاده قرار می گیرند. سرم های قندی شامل سه دسته هستند که به این شکل هستند:

1.-سرم دکستروز 5 درصد آبی رنگ

به صورت کلی سرم های قندی در تزریق سرم در منزل کاربرد وسیعی دارند زیرا یکی از بهترین انتخاب ها برای تأمین انرژی هستند. اگر یک فرد دچار افت سطح انرژی بدن شده باشد می تواند از سرم های قندی استفاده کند.

1.-سرم دکستروز 10 درصد قهوه ای رنگ

کاربرد دیگر سرم دکستروز نوع ده درصد آن است که به رنگ قهوه ای موجود است. کسانی که در نتیجه انجام عمل جراحی دچار درد شدید شده اند می توانند از این سرم استفاده کنند و نتیجه خوبی بگیرند. در این زمینه سرم پنج درصد نیز کاربرد دارد اما اثر سرم ده درصد بیشتر خواهد بود.

1.-سرم دسکتروز 20 درصد

سرم های بعدی از نوع بیست درصد هستند که گزینه مناسبی برای انتقال مواد غذایی به بدن بیمار خواهند بود. به همین سبب این سرم نیز کاربرد زیادی دارد و اثرات مناسبی بر سلامتی می گذارد. البته توجه کنید تمام این سرم ها را باید زیر نظر یک پرستار تزریق کنید.

1.-سرم دسکتروز 50 درصد

بعد از بیست درصد سرم قندی پنجاه درصد را داریم که برای تأمین انرژی بسیار مفید است. افرادی که دچار هایپوگلیسمی شده اند می توانند از این سرم نهایت استفاده را ببرند و علائم خود را تا حد زیادی به کمک آن بهبود بخشند.

 سرم قندی نمکی

سرم های قندی نمکی نیز شناخته شده هستند و بسیاری از ما آن را می شناسیم. سرم قندی نمکی نیز به دو گروه کلی تقسیم می شود. اولین گروه دارای یک سوم نمک و دو سوم قند هستند و دومین گروه نیز غلظت بیشتری از این ترکیب را دارند. به سبب همین اختلاف غلظت گروه بندی اتفاق افتاده است. سرم قندی نمکی نیز می تواند گزینه مناسبی برای بهبود هیپوگلیسمی باشد.

--4--

 فواید تزریق سرم در منزل

صرفه جویی در زمان در پی عدم مراجعه به کلینیک های شلوغ و دریافت خدمات در کمترین زمان ممکن

تزریقات خصوصی توسط یک پرستار در محیط شخصی منزل خودتان

استفاده از بهترین تجهیزات برای تزریق سرم در منزل

دسترسی به خدمات درمانی در 24 ساعت شبانه روز

عدم لزوم به خروج از بستر استراحت و ماندن در روند استراحت برای تزریق در منزل

مقرون به صرفه بودن نسبت به سایر شیوه های درمانی

انجام تزریقات تحت نظر پرستار متخصص و تحصیل کرده

امکان دسترسی لحظه به سایر خدمات پرستاری در منزل

 چه سرم هایی در منزل قابل تزریق هستند؟

تزریق سرم بیمار کرونایی در منزل

تزریق سرم کربوهیدراتی در منزل

تزریق سرم رینگر لاکتات در منزل

تزریق سرم ژلاتین تعدیل یافته در منزل

تزریق سرم تقویتی در منزل

تزریق سرم قندی و نمکی در منزل

تزریق سرم دکستران در منزل

تزریق سرم مانیتول در منزل

و سایر سرم ها

توجه کنید که تزریق سرم یک امر تخصصی است به همین سبب این امر را به هر کسی واگذا نکنید. تمام سرم هایی که ذکر شدند می توانید به کمک پرستار به طبیب دریافت کنید. پرستارانی که دارای تجربه کاری بالایی هستند و تحصیلات مرتبط دارند.

چرا به طبیب؟

در میان این همه مراکز حاضر در تهران که تزریقات انواع سرم در منزل را فراهم کرده اند. به طبیب مرکزی است که توانسته است رضایت حداکثری بیماران را به دست آورد و به فعالیت خود با اعتبار در میان مردم ادامه دهد. اگر می خواهید کیفیت مناسبی از تزریق سرم در منزل را تجربه کنید. حتماً از خدمات مرکز تخصصی به طبیب استفاده کنید و سلامت خود را با اطمینان به پرستاران این مرکز واگذار کنید.

برچسب ها : تزریق سرم در منزل,سرم تراپی در منزل,انواع سرم,سرم,وصل سرم در منزل.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر