کد خبر: 150800
A

مسمومیت سریالی به زنجان رسید

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: دقایقی پیش ۲۹ دانش‌آموز مدرسه دخترانه ولی‌عصر (عج) زنجان به دلیل مسمومیت به بیمارستان آیت‌الله موسوی منتقل شدند.

مسمومیت سریالی به زنجان رسید

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حسن بختیاری رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان در رابطه با مسمومیت دانش‌آموزان زنحانی، اظهار کرد: در پی گزارشی مبنی بر مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه دخترانه ولی‌عصر زنجان، آمبولانس و اتوبوس آمبولانس فورا به محل اعزام و اقدامات اولیه انجام شد.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزانی که بر اثر مسمومیت نیاز به بستری شدن داشتند، به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شدند، افزود: اکنون حدود ۲۹ نفر از دانش‌آموز به بیمارستان انتقال پیدا کردند و با توجه به علائم، درمان‌های لازم انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه خوشبختانه مورد حادی در بین دانش‌آموزان مسموم شده در زنجان وجود ندارد، تصریح کرد: برخی از دانش‌آموزان وضعیت بهتری دارند و به بخش‌های دیگر منتقل شدند و سایر دانش‌آموزان مسموم شده نیز طبقه‌بندی می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه امکان افزایش تعداد دانش‌آموزان مسموم شده وجود دارد، خاطرنشان کرد: همه افراد مسموم شده دانش‌آموز هستند و از کادر مدرسه ولی‌عصر موردی از مسمومیت گزارش نشده است.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر