کد خبر: 44477
A

کنایه مجری دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب به "سحر محرابی" / قانون را رعایت نمی کنید

شب گذشته دانشجویان در دیداری صریح و صمیمی به بیان دغدغه‌های، مطالبات و انتقادات خود در حضور رهبر انقلاب پرداختند که یکی از پر بیننده ترین بخش های آن سخنان سحر محرابی، عضو شورای مرکزی ناظر بر نشریات وزارت علوم بود.

کنایه مجری دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب به "سحر محرابی" / قانون را رعایت نمی کنید

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری تسنیم در حاشیه نگاری خودش از این مراسم نوشت: «سحر مهرابی» عضو شورای مرکزی ناظر بر نشریات وزارت علوم، دانشجوی دیگری است که از روی نوشته، سخنانش را آغاز و بیشتر از همه دانشجویان، صحبت می‌کند و در خلال سخنانش به تذکرات مجری درباره تضییع وقت دیگر سخنرانان هم توجهی ندارد.

شاکله اصلی سخنانش سیاسی است تا صنفی؛ از نبود آنچه فقدان آزادی در کشور، رد صلاحیت داوطلبان مستقل، بی قانونی قوه قضائیه و حصر غیرقانونی (آقایان موسوی، کروبی و خانوم رهنورد) می‌خواند، انتقاد می‌کند. با آوردن نام حصر غیرقانونی، قاطبه دانشجویان با شعار "مرگ بر فتنه‌گران" به سخنان وی واکنش نشان دادند. رهبر انقلاب در این میان، به دقت به سخنان این فعال دانشجویی تا پایان گوش دادند. پس از پایان سخنان هم نزد رهبر انقلاب می‌رود و حدود 2 دقیقه با ایشان صحبت می‌کند. مجری نفر بعدی را به پشت تریبون فرا می‌خواند و قبل از حضور سخنران جدید، خطاب به محرابی می‌گوید "وقتی از قانون حرف می‌زنید چرا خودتان به قانون پایبند نبودید" این جمله مجری با احسنت گفتن حضار همراه می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • ناشناس

    "قاطبه دانشجویان" با شعار "مرگ بر فتنه‌گران" مطمئن هستید این قاطبه دانشجویان ، قاطبه منتخب شما نیست و تک و توکی از زیر دستتان در رفته اند؟!!!

  • نوید

    دمش گرم واقعا که حرف دل همه دانشجو هارو زد ماشالله به شجاعتش که تو جمعی که یه مشت... جمع شده بودن حاضر شد ایول سحر مهرابی

ارسال نظر