کد خبر: 126008
A
دیده‌بان ایران:

انتقاد خبرگزاری نزدیک به سپاه از سکوت سلبریتی‌ها در ماجرای قتل یک مامور پلیس/ اگر سرهنگ رنجبر شلیک می کرد «من و تو» و مسیح علی‌نژاد چه می کردند؟

خبرگزاری نزدیک به سپاه با انتشار گزارشی تحت عنوان "از عدم شلیک پلیس تا قوانین دست و پا گیر؛ حواشی ماجرای قمه‌کشی و شهادت پلیس شیراز/ چرا سلبریتی‌ها ساکتند؟" به ماجرای شهادت «سرهنگ رنجبر» پرداخت.

انتقاد خبرگزاری نزدیک به سپاه از سکوت سلبریتی‌ها در ماجرای قتل یک مامور پلیس/ اگر سرهنگ رنجبر شلیک می کرد «من و تو» و مسیح علی‌نژاد چه می کردند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری نزدیک به سپاه با انتشار گزارشی تحت عنوان "از عدم شلیک پلیس تا قوانین دست و پا گیر؛ حواشی ماجرای قمه‌کشی و شهادت پلیس شیراز/ چرا سلبریتی‌ها ساکتند؟" ضمن پرداختن به ماجرای شهادت «سرهنگ رنجبر» با انتشار گزارشی که به شرح زیر آغاز شده است نوشت:

« کاش شلیک می کرد،ای کاش! کاش در آن موقع با خودش ۱۷ ماده قانون حمل سلاح و تیراندازی را مرور نمی کرد.کاش فکر نمی کرد که اگر شلیک کند بعد در دادگاه به وکیل مدافع متهم که مدعی می شد قصد ضربه زدن را نداشته ، چه باید پاسخ دهد؟تصور درگیری قضایی، سوال و جواب، بازخواست و بازجویی همه و همه توانش را گرفته بود...باید فکر می کرد باید اقدام می کرد.

اصلاً شاید با خودش فکر کرده بود که متهم جوان است ، نادانی کرده ، شاید با حرف و سخن کوتاه بیاید ، شاید ...

در ادامه گزارش این خبرگزاری همچنین ضمن انتقاد از سکوت سلبریتی ها در ماجرای شهادت اکبر رنجبر از قول یک سروان نیروی انتظامی نوشت: 

«سلبریتی ها کجایند؛ از هشتگ ها چه خبر؟ اگر سرهنگ ما شلیک کرده بود فضای مجازی را پر کرده بودند از عکس و فیلم و ناله و گریه و آه و فغان که پلیس چه کرد و سرکوب کرد و ... حالا چرا دم نمی زنند.

با مادر و همسر و خواهر و خانواده متوفی مصاحبه می کردند و «من و تو» و مسیح علی‌نژاد با قهرمان سازی از مجرم ، پلیس را آماج حمله و توهین  قرار می دادند که چرا شلیک کرد و جوان پاک و معصوم را کشتند؟»

                         

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر