کد خبر: 127164
A

علیزاده طباطبایی: دادسرای جنایی به دنبال بستن و خودکشی خواندن پرونده «قاضی منصوری» بود

وکیل برادر قاضی منصوری می گوید: با اثبات نفی نسب دخترخوانده قاضی منصوری خواهر و برادر وی ولی دم تلقی شده و امکان طرح مجدد درخواست رسیدگی به پرونده از طرف آنها وجود دارد.

علیزاده طباطبایی: دادسرای جنایی به دنبال بستن و خودکشی خواندن پرونده «قاضی منصوری» بود

به گزارش دیده بان ایران؛ سید محمود علیزاده طباطبایی، وکیل خانواده قاضی منصوری، درباره گفت و گوی اخیر برادر قاضی منصوری و انتقادهای وی از عدم رسیدگی به پرونده قاضی منصوری (اینجا) گفت: من از ابتدای امر وکالت خواهر و برادر قاضی منصوری در ارتباط با موضوع مرگ او‌ را برعهده داشتم اما در آن زمان درخواست ما رد شد و گفتند، تنها ولی دم می توانند در این رابطه طرح شکایت کنند، در نتیجه درخواست ما رد، رای قطعی صادر و پرونده مختومه شد.

وی با یاداوری این موضوع که قاضی منصوری تنها یک دختر خوانده داشت، افزود: دخترخوانده او با درخواست ما برای ارائه نمونه دی ان ای و مشخص شدن این که رابطه خونی با قاضی منصوری ندارد و ولی دم محسوب نمی شود به دادگاه فراخوانده شد اما او‌ از ارائه نمونه دی ان ای امتناع کرد.

این وکیل دادگستری تصریح کرد: با توجه به عدم ارائه نمونه از جانب او و البته این که خودشان قبول دارند که دخترخوانده هستند دادگاه رای بدوی نفی نسب را صادر کرده است.

وی ادامه داد: اگر در دادگاه تجدیدنظر، تکلیف نهایی نفی نسب روشن و رای نهایی صادر شود، ما می توانیم از دادستان درخواست پیگیری کنیم.

وکیل خانواده قاضی منصوری همچنین تاکید کرد: در نوبت اول که ما برای پیگیری مساله مرگ او دادخواست دادیم، در دادسرای جنایی اراده ای برای رسیدگی به موضوع نبود و به دنبال بستن پرونده و خودکشی خواندن موضوع بودند./ منیبان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر