کد خبر: 141092
A

سردار تنگسیری: امنیت کشورمان را با هیچ موضوعی عوض نمی‌کنیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: هر‌کس بخواهد خدشه‌ای به امنیت ما وارد کند با پاسخ قاطع و پشیمان‌کننده جمهوری اسلامی مواجه می‌شود.

سردار تنگسیری: امنیت کشورمان  را با هیچ موضوعی عوض نمی‌کنیم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ همزمان با فرا رسیدن روز نیروی دریایی سپاه‌، وابستگان نظامی  سفارت‌خانه‌های مقیم تهران  با دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه دیدار کردند.

‌دریادار تنگسیری در این دیدار ضمن عرض خوشامدگویی و آرزوی سلامتی و موفقیت برای اعضای محترم وابسته  نظامی سفارت خانه های مقیم تهران اظهار داشت: امروز به همت مجاهدت رزمندگان دریادل نیرو‌های دریایی ارتش و سپاه و  اعمال اشراف هوشمند اطلاعاتی، کنترل و رصد لحظه‌ای‌، ثبات و امنیت مطلوبی در خلیج فارس و دریای عمان برقرار شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با زنده نگه داشتن یاد و خاطره  سردار شهید نادر مهدوی و سرداران شهید همراهش افزود: سردار شهید مهدوی و همرزمانش با مظلومیت و برای دفاع از وطن  به شهادت رسید و  کاری که  این شهید والامقام و همرزمانش در 16 مهر  سال 1366 هجری شمسی انجام دادند بسیار قابل تجلیل و تکریم می‌باشد چرا که با مقاومت و اقتدار در مقابل هجوم مذبوحانه دولت تروریست‌پرور آمریکا ایستادند و هیمنه پوشالی ارتش آمریکا  را تحقیر و خرد کردند‌.

سردار تنگسیری با اشاره به پیام همیشگی جمهوری اسلامی مبنی بر برقراری  صلح و دوستی متقابل میان کشورها ابراز داشت : شروع به حمله و هجوم ‌هیچ گاه در دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران جایی نداشته و همیشه جمهوری اسلامی صلح و دوستی با ملت‌ها و دولت‌های همسایه را در دستور راهبردی خود داشته است ولی اگر کسی بخواهد از این رویه دوستی و برادری سوء‌استفاده کند با همان رویه و همان سطح با او برخورد می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: ما امنیت کشورمان  را با هیچ موضوعی عوض نمی‌کنیم و هر کس بخواهد خدشه‌ای به امنیت ما وارد کند با پاسخ قاطع و پشیمان‌کننده جمهوری اسلامی مواجه می‌شود.

دریادار تنگسیری با  تبیین موضوع خودکفایی و خوداتکایی جمهوری اسلامی در تأمین تجهیزات نظامی ، با تربیت نیروهای جوان متعهد و دانشمند گفت: همه تجهیزات مورد نیاز مأموریت‌های نظامی توسط همین جوانان دانشمند طراحی و تولید می‌شوند به گونه‌ای که اصلأ نیازی به وارد‌کننده خارجی نداریم و کاملا در این حوزه مستقل هستیم.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر