کد خبر: 142067
A

مدرس حوزه علمیه زنان: اگر از حجاب کوتاه بیایم وضعمان از ترکیه هم بدتر می‌شود

مدرس حوزه علمیه در جمع بانوان گفت: حجاب هویّت زن مسلمان ایرانی است و اگر بخواهند هویت مذهبی را از یک کشور بگیرند باید هویت ملّی آن را بگیرند و در نهایت به هدف خود برسند و اهل بیت(علیهم السلام) را از اذهان و افکار مردم کشور بگیرند.

مدرس حوزه علمیه زنان: اگر از حجاب کوتاه بیایم وضعمان از ترکیه هم بدتر می‌شود

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ ملک مهدیه کارشناس فرهنگی و مدرس حوزه علمیه در جمع طلابی مدرسه علمیه زهرائیه نجف آباد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون حجاب گفت: اگر ما از حجاب کوتاه بیاییم وضع ما به مراتب بدتر از دیگر کشورهای اسلامی و ترکیه می شود. با نگاهی به تاریخ اگر این وضع کشف حجاب و مسائل جنسی ادامه پیدا کند، ایران بیست سال دیگر از اروپا بدتر خواهد شد.

وی افزود: دلیل اینکه دشمن هدف خود را متمرکز بر روی مسئله حجاب کرده به این خاطر است که حجاب هویّت زن مسلمان ایرانی است و اگر بخواهند هویت مذهبی را از یک کشور بگیرند باید هویت ملّی آن را بگیرند و در نهایت به هدف خود برسند و اهل بیت(علیهم السلام) را از اذهان و افکار مردم کشور بگیرند.

کارشناس فرهنگی خاطر نشان کرد: دشمن نتوانست از هیچ کدام از راه های نظامی، اقتصادی و ... به ایران نفوذ کند و از قدرت ایران در منطقه بکاهد چون این ملت، اهل بیت(علیهم السلام) را دارد.

مهدیه چند دلیل را به عنوان دلایل اصلی حمله دشمن در این زمان بیان کرد و گفت: اربعین امسال از پرشورترین تجمعات شیعی در چند سال اخیر بوده است و دشمن می ترسد این جریان شیعه که از ایران به عراق راه افتاده است به زودی به قدس برسد و وعده رهبر معظم انقلاب در مورد ایشان تحقق یابد.

وی تصریح کرد: ایران در بیست سال اخیر در تلاش بوده است که عضو اتحادیه شانگهای شود و چون به تازگی ایران را به عنوان نهمین کشور از اعضای این کشور پذیرفته اند؛ دشمنان ایرانی و خارجی نتوانستند بپذیرند و می ترسند در آینده بتواند از مشکلات اقتصادی رها یابد و این ابزار فشار بر ایران را از دست بدهند.

کارشناس فرهنگی در پایان با اشاره به فتنه های آخرالزمان ابراز داشت: در آخرالزمان که فتنه ها زیاد می شوند فرصت خوبی است برای جداسازی و تمییز افراد و گروه‌ها از یکدیگر، تا جایی که آنچه پیشِ‌روی افراد قرار می‌گیرد دو گروه حق و باطل است و این وسیله ای برای غربالگری افراد پس تا می توانید باید بر اطلاعات خود بیافزایید و به روشنگری بین سایر قشرهای جامعه نیز بپردازید.

منبع: حوزه نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر