کد خبر: 31942
A

جمعیت خراسان شمالی 7 تن برنج و روغن به مناطق زلزله زده ارسال کرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از بارگیری و ارسال مواد غذایی مورد نیاز مردم زلزله زده در استان کرمانشاه به میزان هفت تن برنج و روغن خوراکی خبر داد.

جمعیت خراسان شمالی 7 تن برنج و روغن به مناطق زلزله زده ارسال کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، و به نقل از روابط عمومی این جمعیت، حسن شکوری نسب گفت: این اقلام شامل 5 هزارکیلو قندو شکر، 2 تُن برنج،5 هزار قوطی انواع کنسروجات،4 هزار قوطی روغن مایه و دو هزار بسته چای است که به مقصد مناطق زلزله زده بارگیری و ارسال شد.
وی همچنین گفت: در راستای اعلام نیاز مردم آسیب دیده درپی وقوع زلزله یکشنبه شب در استانهای غرب کشور، جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نسبت به جمع آوری کمک های مردمی اقدام کرده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان گفت: به همین منظور 54 پایگاه در قالب چادرهای جمع آوری کمک های غیر نقدی مردم عزیز استان در میادین اصلی شهرها و خانه های هلال در روستاها نسب شده است.
حسن شکوری نسب افزود: شماره حساب 99999 درتمام شعب بانکهای ملی،ملت،صادرات،تجارت،دی ،بانک شهر،آینده ،رسالت ورفاه آماده دریافت کمک های نقدی است و همچنین با کد دستوری # 724* از طریق تلفن همراه مردم عزیز می توانند کمک های خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز کنند تا در سریعترین زمان ممکن به دست مردم نیازمند مناطق زلزله زده برسد.
وی گفت: کسانی که به بانک دسترسی ندارند می توانند از طریق شماره کارت 6104337770064606 کمک های نقدی خود را برای زلزله‌زدگان ارسال نمایند.
براساس اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان 15 دستگاه کارتخوان نیز برای دریافت کمکهای مردم به زلزله زدگان خریداری شده است.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاندو 430 کشته و 7460 مجروح این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده زیان ها و آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر