کد خبر: 34183
A

طرح استعدادیابی دو چرخه سواران 9 تا 21 سال در سرای محلات کلانشهر رشت

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از اجرای طرح استعدادیابی دوچرخه سواران 9 تا 21 سال در سرای محلات این کلانشهر خبر داد.

طرح استعدادیابی دو چرخه سواران 9 تا 21 سال در سرای محلات کلانشهر رشت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علیرضا حسنی اظهار داشت: این طرح با همکاری این سازمان و هیات دوچرخه سواری رشت به منظور شناسایی استعدادهای جدید در زمینه دوچرخه سواری برای بار دوم به اجرا درآمد.
وی با بیان این که آقایان و بانوان علاقمند تا ششم آذرماه جاری از ساعت 9 تا 14 فرصت دارند تا برای ثبت نام به سرای محلات مراجعه کنند، افزود: سرای محله چمران بین مصلی و نیروی دریایی، کوچه نیلوفر، پارک نارون 2 ، سرای محله شالکو در چهارراه گلسار، روبروی هتل شبستان، کوچه عسکری، روبروی باشگاه امیر و سرای محله پیرکلاچای در شهرک پیرکلاچای، پشت میدان میوه و تربار، کوچه شهید ابراهیم سالمه، کوچه دهم قرار دارد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت بیان کرد: سرای محله معلم در خیابان معلم، استادسرا، خیابان مهرشریف، کوچه جنب شهرداری ناحیه سه، سرای محله چهلتن در خیابان حافظ، خیابان سیدابوالقاسم، انتهای کوچه بهار شرقی و سرای محله حمیدیان در حمیدیان، خیابان جمهوری، کوچه 25، بن بست 12 واقع شده است.
کلانشهر رشت حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.

** پیروزی تیم فوتبال سپیدرود رشت برابر شهرداری ماسال
در هفته چهاردهم از رقابت های فوتبال لیگ جوانان گیلان ، تیم سپیدرود رشت برابر شهرداری ماسال با نتیجه پر گل چهار بر یک به پیروزی رسید.
همچنین در سایر دیدارهای برگزار شده از هفته چهاردهم لیگ جوانان گیلان ، تیم فوتبال بنادر و دریانوردی انزلی با نتیجه 2 بر یک مغلوب تیم شهرداری رودسر شد و تیم فوتبال جوانان نصر رشت با نتیجه سه بر 2 تیم شهرداری رشت را شکست داد.
در دیگر بازی های انجام شده نیز تیم فوتبال جوانان قصر لاهیجان با نتیجه 2 بر صفر برابر ایرانمهر رشت به برتری رسید ، تیم فوتبال جوانان شهدای نویر انزلی با نتیجه سه بر یک سرخپوشان لاهیجان را مغلوب کرد و تیم فوتبال جوانان شهرداری تولمشهر با نتیجه 2 بر یک شهرداری فومن را مغلوب کرد.
در جدول رده بندی و تا پایان هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ جوانان گیلان ، تیم سپیدرود رشت با کسب 31 امتیاز همچنان صدرنشین است ، قصر لاهیجان با کسب 29 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد ، تیم های شهدای نویر انزلی و بنادر و دریانوردی انزلی نیز با کسب 28 امتیاز به ترتیب سوم و چهارم هستند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان استان گیلان ، 12 تیم در یک گروه به صوت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند.
خبرنگاران: شادی خورشیدی سدهی - حسین مجرد ** انتشادهنده:کبیری

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر