کد خبر: 67629
A

در مدرسه حداد عادل دختران از همان ابتدا بدون مقنعه وارد می شوند

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده : اگر مدرسه ای دخترانه است باید سعی کنیم، اشراف نداشته باشد و در آنجا بچه ها آزاد باشند. کما اینکه من دیروز با آقای حداد عادل در این موضوع صحبت می کردم و ایشان می گفتند که مدرسه دخترانه ای که زیر نظر مجموعه ایشان است، سال هاست که اشراف ندارد و دختران مکلف هستند که با ورود به مدرسه مقنعه را بردارند. ما هم در این زمینه کاری را با آموزش و پرورزش آغاز کرده ایم که با مطالعه کامل مدارس و تقسیم بندی آنها در 4 تا 5 طبقه ، بررسی های را در خصوص مسئله حجاب انجام دهیم.

 در مدرسه حداد عادل دختران از همان ابتدا بدون مقنعه وارد می شوند

به گزارش سرویس اجتماعی  سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ معصومه ابتکار در گفت و گوی امروز خود با خبرگزاری بسیج به مطالب جالبی در خصوص حجاب و مسائل آن اشاره کردند. (اینجا

 

معاون رئیس جمهور در پاسخ به سوالی درباره گفت و گو در مدارس در خصوص مسئله حجاب گفتند:"

از سوی دیگر ما اعتقاد داریم در بحث حجاب باید ایجابی کار کنیم. اگر اعتقاد به حجاب داریم باید حداکثر فضاهایی که دختران می توانند در آنجا حجابشان را بردارند، فراهم سازیم.

مثلا مدرسه! اگر مدرسه ای دخترانه است باید سعی کنیم، اشراف نداشته باشد و در آنجا بچه ها آزاد باشند. کما اینکه من دیروز با آقای حداد عادل در این موضوع صحبت می کردم و ایشان می گفتند که مدرسه دخترانه ای که زیر نظر  مجموعه ایشان است، سال هاست که اشراف ندارد و دختران مکلف هستند که با ورود به مدرسه مقنعه را بردارند. ما هم در این زمینه کاری را با آموزش و پرورزش آغاز کرده ایم که با مطالعه کامل مدارس و تقسیم بندی آنها در 4 تا 5 طبقه ، بررسی های را در خصوص مسئله حجاب  انجام دهیم. " 

 

چندی پیش یک فعال اصول گرا با نام سید مهدی صدر الساداتی از  شهریه ۲۶ میلیونی مدارس آنجا خبر داده بود 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر