کد خبر: 80361
A

انتقاد مداح جنجالی به چالش رقص/ میثم مطیعی: سلبریتی‌ها همواره به چرخاندن زبان اکتفا می‌کنند اما ما نه!!

میثم مطیعی: چالش رقص بیل و کلنگ جهادگران در مقابل چالش رقص سلبریتی‌ها نشان داد که شادی واقعی در زدودن غبار غم و اندوه از چهره مردم است.

انتقاد مداح جنجالی به چالش رقص/  میثم مطیعی: سلبریتی‌ها همواره به چرخاندن زبان اکتفا می‌کنند اما ما نه!!

به گزارش دیده بان ایران؛ میثم مطیعی مداح جنجالی سال های گذشته ضمن انتقاد از به راه افتادن چالش رقص توسط برخی سلبریتی ها و مردم در شبکه های اجتماعی با انتشار یادداشتی در اینستاگرامش نوشت:

در میانه اخبار متعدد از کرونا و افزایش آمار مبتلایان به این ویروس کمتر کسی به زلزله آذربایجان غربی به خصوص در شهرستان خوی و منطقه قطور پرداخت.

ریزش برف هم درد جدیدی بر روی درد زلزله شد و مشکلات فراوان برای افراد بی خانمان ایجاد کرد به گونه‌ای که کمتر کسی جرأت بیرون رفتن و تحمل سرمای شدید برای یاری برادران و خواهران مسلمان را داشت.

در ایام چالش رقص سلبریتی‌هایی که همواره به چرخاندن زبان اکتفا می‌کنند و با فسفر سوزاندن فراوان به راه حل جدیدی برای مشکلات مردم رسیدند! اما طلبه‌های حوزه علمیه خوی آستین همت بالا زدند و به کمک زلزله‌زدگان شتافتند تا بیل و کلنگ‌ها را بجنبانند و گره از کار و درد هموطن خویش باز کنند. چالش رقص بیل و کلنگ جهادگران در مقابل چالش رقص سلبریتی‌ها نشان داد که شادی واقعی در زدودن غبار غم و اندوه از چهره مردم است.

جوانان بی ادعایی که پروژه‌های عمرانی و خدماتی فراوانی در مسیر کمک به مردم آذربایجان غربی اجرا کردند و آرامش و لبخند به روی صورت آنان نشاندند.


 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر