کد خبر: 98576
A

فضاسازی محیطی به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار دلها از دیشب آغاز شد/"مرد میدان" در تهران

فضاسازی محیطی شهر تهران به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از سوی سازمان زیباسازی از شب گذشته آغاز شده و قرار است از همه ظرفیت‌ها و فضاهای شهری در اختیار این سازمان و مناطق استفاده شود. 

فضاسازی محیطی به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار دلها از دیشب آغاز شد/"مرد میدان" در تهران

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ برزین ضرغامی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار شهر، از آغاز فضاسازی محیطی به مناسبت نخستین سالگرد شهادت قاسم سلیمانی از شب گذشته-٦ دی- در شهر تهران خبر داد و افزود: طی توافقی که سازمان زیباسازی با بنیاد شهید داشت بخشی از تبلیغات محیطی دیشب با شعار «مرد میدان» که بنیاد انتخاب کرد آغاز شد و سازمان هم از همان تبعیت کرد.

به گفته او؛ طراحی‌ها کاملا با بنیاد شهید هماهنگ و سعی شده از طرح‌های آنها استفاده شود. به طور کلی تا ۱۲ و ۱۳ دی ماه فضاسازی کاملی هم در حوزه سازه های فرهنگی و هم سازه های تجاری که در سطح شهر است، انجام خواهد شد، درواقع فضاسازی محیطی شامل همه فضاهای شهر است؛ چه آنهایی که در اختیار سازمان زیباسازی است و چه آنها که در اختیار مناطق است. 

ضرغامی با بیان اینکه در مناطق  ۲۲ گانه شهر تهران هم، از امروز طرح‌های تبلیغاتی به مناسب شهادت سردار دلها و شهید ابومهدی اجرا می‌شود، توضیح داد: علاوه بر اینها، ۲ دیوارنگاری قرار است اجرا شود که کار این دیوارنگاری‌ها آغاز شده و به زودی به اتمام می رسد. 

او ادامه داد: قرار است فضاسازی مناسب و دو کار ویژه در ۲ مسیر خیابان انقلاب- آزادی به دلیل اینکه مسیر تشییع پیکر ایشان بود و همینطور بزرگراه شهید سلیمانی انجام شود و اقدامات این کار، از امروز آغاز می‌شود. همچنین ویدئو مپینگ هم به مدت دو شب در ۱۲ و ۱۳ دی روی برج آزادی اجرا می شود. 

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران، به اقدامات حمایتی سازمان متبوعش برای نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: بخشی از اقدامات سازمان جنبه حمایتی از فعالیت‌های پراکنده مردمی دارد، دارد مثلا گروهی از هنرمندان در تالار وحدت قرار است اقداماتی انجام شود و گروهی دیگر دانشجویان هنر دانشگاه تهران هم برنامه‌هایی به همین مناسبت دارند و سازمان هم برای حمایت و کمک به آنها در حد توان، اعلام آمادگی کرده است.  

ضرغامی همچنین از رونمایی یادمان شهید قاسم سلیمانی در دهه فجر خبر داد و افزود: حوزه فعالیت‌های شهرداری تهران حوزه گسترده‌ای است و برای برگزاری هر چه باشکوه تر سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی همه معاونت‌ها و سازمان‌های مربوطه در حال فعالیت و برنامه‌ریزی هستند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر