کد خبر: 133785
A

معرفی هتل های شرق تهران

تهران زیبا به عنوان پایتخت ایران زمین یکی از بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهرها در جهان است. شهری که سالیان سال است نامش به پایتخت مزین گردیده و مهم‌ترین شهر ایران نیز شناخته می‌شود.

معرفی هتل های شرق تهران

 

دیده بان ایران- تهران زیبا به عنوان پایتخت ایران زمین یکی از بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهرها در جهان است. شهری که سالیان سال است نامش به پایتخت مزین گردیده و مهم‌ترین شهر ایران نیز شناخته می‌شود. تهران هر ساله میزبان برنامه‌ها، همایش‌های فرهنگی، ورزشی، آموزشی، علمی، هنری و سیاسی فراوانی است؛ از همین رو مسافران بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند. مهم‌ترین بخش هر سفر، محل اقامت است. پس اگر به هر دلیلی می‌خواهید به تهران سفر کنید و سفرتان به محدوده شرق تهران خلاصه می‌شود؛ پیشنهاد می‌کنیم هتل های تهران را بشناسید!

1

هتل هالی تهران

یکی از هتل های لوکس تهران هتل هالی است. این هتل در خیابان طالقانی قرار گرفته و جزو هتل های شرق پایتخت محسوب می‌شود. هتلی پنج طبقه که در مجموع ۳۷ باب اتاق را به مهمانانش ارائه می‌دهد. این هتل در سال ۱۳۳۰ ساخته شده و برای میزبانی بهتر از مسافرانش باری دیگر در سال ۱۳۹۴ نوسازی و بهسازی گردیده است.

از مزایای رزرو هتل هالی تهران دسترسی ساده به دانشگاه امیرکبیر و وزارت صنایع و معادن است. امکانات هتل هالی برای یک سفر کاری و حتی تفریحی مناسب به نظر می‌رسد که نظیر آنها پارکینگ، دستگاه خودپرداز، آسانسور، روزنامه، صندوق امانات، لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت رایگان و خدماتی همچون خشکشویی، لاندری، فکس، اتاق چمدان و فتوکپی است.

هتل شهر تهران

2

آلت: اتاق 2 تخته هتل شهر تهران

هتل شهر نیز یکی از هتل های شرق تهران است. هتلی که در خیابان دماوند قرار گرفته و ساختمان زیبایی دارد. هتل شهر تهران همچنین دارای واحدهای اقامتی لوکس و تمیزی است. البته که این هتل در سال ۱۳۷۵ بنا گردیده؛ اما برای رفاه حال میهمانانش در سال ۱۳۹۲ به طور کلی بازسازی گردیده است. با رزرو هتل شهر به مکان‌هایی مانند پارک ملی سرخه تهران اشراف خواهید داشت.

در مورد فضاهای اقامتی هتل شهر تهران باید بدانید که این هتل دارای ۱۰۸ اتاق با سبک‌های متفاوت است! شما می‌توانید یکی از آنها را برای اقامت انتخاب نمایید. از جمله این واحدهای اقامتی اتاق یک تخته، اتاق یک تخته لوکس، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته تویین، اتاق دو تخته درجه یک، اتاق دو تخته دبل لوکس، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و سوئیت یکخوابه دبل رویال است. جالب است بدانید که هتل شهر تهران دارای یک رستوران با نام رستوران کلاسیک و کافی شاپی در طبقه همکف است.

در این دو فضای پذیرایی می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای خوش طعم را سفارش داده و میل ‌کنید. امکانات عمومی هتل شهر نیز شامل: پارکینگ، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، اتاق عقد، سالن آمفی‌ تئاتر، سالن همایش، سالن کنفرانس، فضای سبز، مسیر پیاده‌روی، استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، امکانات برای معلولین و اینترنت رایگان است. خدمات هتل شهر تهران هم گفتنی است؛ خشکشویی، روم سرویس، ناهار در اتاق، خدمات بیدار باش، خدمات اتو، صبحانه، اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط، کپی و پرینتر.

هتل مارلیک تهران

3

آلت: اتاق 2 تخته هتل مارلیک تهران

اگر می‌خواهید رزرو هتل در تهران را انجام دهید، هتل مارلیک نیز گزینه خوبی برای اقامت است. هتل مارلیک تهران در خیابان مفتح جنوبی، نبش چهارراه سمیه قرار گرفته و جزو هتل های شرق تهران است. این هتل اتاق‌های تمیز و مرتبی برای استراحت دارد. درباره سال ساخت هتل مارلیک تهران باید بدانید که در سال ۱۳۴۲ ساخته شده و آخرین بازسازی آن به سال ۱۳۹۱ باز می‌گردد. این هتل ۵ طبقه در مجموعه ۹۴ فضای اقامتی را شامل می‌شود.

هتل مارلیک تهران اتاق‌های راحتی برای اقامت دارد که نظیر آنها اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته تویین، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و سوئیت یک خوابه برای دو نفر است. امکانات عمومی هتل مارلیک تهران نیز قابل قبول است که نظیر آنها رستوران در طبقه اول با ظرفیت ۷۰ نفر، کافی شاپ در طبقه همکف با ظرفیت ۱۰ نفر، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، صندوق امانات، لابی، استخر، سونا خشک، فضای سبز، ویدئو کنفرانس، اینترنت رایگان و خدماتی همچون لاندری، پرینتر، اتاق چمدان، روم سرویس و... است.

هتل پامچال تهران

هتل پامچال تهران اتاق دو تخته دابل 3

آلت: اتاق 2 تخته هتل 3 ستاره پامچال تهران

هتل پامچال هم یکی از هتل های شرق تهران بوده که در خیابان مفتح جنوبی قرار گرفته است. این هتل سه ستاره در کل پنج طبقه دارد و در سال ۱۳۸۴ ساخته شده است. البته باید بدانید که هتل پامچال بار دیگر در سال ۱۳۹۴ به طور کلی بازسازی گردیده است. واحدهای اقامتی هتل پامچال تهران بسیار راحت هستند و تعداد آنها به ۴۵ عدد می‌رسد. این واحدهای اقامتی شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته تویین، اتاق دو تخته دبل و سوئیت برای سه نفر است.

از امکانات داخلی سوئیت‌ها می‌توان به صندوق امانات، سیستم سرمایش مرکزی، میز و صندلی، سشوار، تلفن، حمام، یخچال، مینی بار با هزینه، سیستم گرمایشی مرکزی، یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره اشاره نمود. همچنین باید بدانید که هتل پامچال تهران دارای رستورانی در طبقه منفی یک با ظرفیت ۱۵۰ نفر است که تمام وعده‌های غذایی را به میهمانان ارائه می‌دهد. همچنین کافی شاپ هتل در طبقه همکف از ساعت ۷ الی ۲۳ شب ارائه خدمات می‌کند. ناگفته نماند که هتل پامچال تهران دارای اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۹ خودرو و سایر امکانات عمومی است.

هتل هویزه تهران

در تقاطع خیابان آیت الله طالقانی و استاد نجات هتلی را خواهی دید که به هتل ۴ ستاره هویزه تهران معروف است. این هتل ۱۳ طبقه دارد و در کل ۱۵۰ باب اتاق و سوئیت را شامل می‌شود. هتلی که به دانشگاه امیرکبیر و وزارت صنایع و معادن نزدیک بوده و امکانات خوبی برای اقامت دارد. از جمله امکانات عمومی هتل هویزه تهران می‌توان به فروشگاه و غرفه، دستگاه خودپرداز، آسانسور، کتابخانه، نمازخانه، لابی، رستوران، کافی شاپ، سالن همایش، سالن تشریفات، سالن کنفرانس، باغچه، امکانات برای معلولین، پارکینگ رایگان و اینترنت رایگان اشاره نمود.

هتل مینا تهران

یکی دیگر از هتل های خوب تهران که در شرق پایتخت قرار دارد، هتل مینا است. این هتل دو ستاره در خیابان مفتح جنوبی مقابل دانشگاه تربیت معلم قرار گرفته و آخرین بازسازی آن به سال ۱۳۹۲ باز می‌گردد. اگر قیمت هتل در تهران را جویا شده، متوجه می‌شوید که قیمت هتل مینا بسیار مقرون به صرفه است!

این هتل را می‌توانید از وبسایت ایران هتل آنلاین با تخفیفات فصلی رزرو کنید. هتل مینا تهران امکانات قابل توجهی دارد که نظیر آنها آسانسور، نمازخانه، روزنامه، لابی، تاکسی سرویس، رستوران، روم سرویس، خدمات بیدار باش، اینترنت رایگان، دستگاه واکس کفش، فکس و کپی، پرینتر، خدمات تهیه بلیط، تبدیل ارز و... است. همچنین پرسنل هتل مسلط به زبان عربی و انگلیسی هستند.

هتل باباطاهر تهران

از دیگر هتل های لوکس تهران هتل باباطاهر است. این هتل سه ستاره در میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی قرار دارد. در واقع هتل باباطاهر یکی از هتل های شرق تهران است که با مراکز مهمی مانند: دانشگاه امیرکبیر، وزارت صنایع و معادن و سازمان بازرسی کل کشور فاصله اندکی دارد. هتل باباطاهر در سال ۱۳۸۷ به طور کلی بازسازی شده و امروزه دارای ۹۶ باب اتاق و سوئیت است.

این واحدهای اقامتی شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل و توئین، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته است. هتل باباطاهر دارای یک رستوران با ظرفیت ۲۰۰ نفر بوده که تمام وعده‌های غذایی را شامل می‌شود. خدمات هتل هم گفتنی است که نظیر آنها اتاق چمدان، اینترنت رایگان، خدمات باربری، پرینتر، خدمات اتو، فکس و دستگاه واکس کفش است.

هتل امیر تهران

هتل امیر در خیابان طالقانی تهران بین خیابان ایرانشهر و موسوی قرار گرفته است. هتل امیر یکی از هتل های شرق تهران بوده و هزینه رزرو آن بسیار مناسب است. هتل امیر تهران در سال ۱۳۷۹ با ۹ طبقه فعالیتش را آغاز نموده و امروزه دارای ۷۱ واحد اقامتی برای پذیرایی از میهمانان است. ناگفته نماند هتل امیر در سال ۱۳۹۴ بازسازی گردیده و یکی از هتل های خوب تهران برای اقامت است. این هتل با موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد به نقاط مهم شهر مانند: دانشگاه امیرکبیر دسترسی آسانی داشته و پرسنل مجربی برای پذیرایی از شما دارد.

واحدهای اقامتی هتل امیر نیز گزینه خوبی برای سپری کردن سفر در تهران است که نظیر آنها اتاق یک تخته، اتاق دو تخته تویین و دبل، اتاق یک تخته وی‌آی‌پی، اتاق دو تخته تویین وی‌آی‌پی، اتاق دو تخته دبل وی‌آی‌پی، سوئیت یک خوابه برای دو نفر، سوئیت یکخوابه وی آی پی برای دو نفر و... است. از قلم نیفتد که هتل امیر دارای رستورانی در طبقه همکف با ظرفیت ۵۰ نفر و کافی شاپ در لابی با ظرفیت ۳۰ نفر است.

امکانات عمومی این هتل نیز بسیار خوب به نظر می‌رسد که نظیر آنها تاکسی سرویس شبانه روزی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی و محوطه، صندوق امانات، نمازخانه، روزنامه، آسانسور، دستگاه خودپرداز، اینترنت رایگان با حجم محدود و... است. خدمات هتل امیر هم برای چند شب اقامت مناسب به نظر می‌رسد که نظیر آن‌ها روم سرویس، فتوکپی، پرینتر، تبدیل ارز، لاندری، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، خشکشویی، خدمات اتو، خدمات تهیه بلیت و فکس است.

هتل پرشیا تهران

یکی از بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل در تهران هتل پرشیا است. این هتل در خیابان حافظ قرار گرفته و جزو هتل های ۳ ستاره پایتخت شناخته می‌شود. هتلی مقرون به صرفه و مناسب برای افرادی که نمی‌خواهند هزینه زیادی برای سفر به تهران صرف کنند! این هتل در مجموع ۷۹ باب اتاق و سوئیت داشته که در پنج طبقه پراکنده شده‌اند. باید بدانید که هتل پرشیا تهران در سال ۱۳۹۵ بازسازی گردیده تا موجب رضایت مسافران شود. این هتل فاصله اندکی تا دانشگاه امیرکبیر، وزارت صنایع و معادن و دانشگاه تهران دارد.

همچنین دارای امکانات خوبی مانند: پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، سونا خشک و بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، سالن تشریفات، سالن همایش، رستوران، کافی شاپ، خودپرداز، آسانسور، روزنامه، آرایشگاه مردانه، لابی و صندوق امانات است. اگر بخواهید از خدمات هتل پرشیا بدانید باید به روم سرویس، آژانس مسافرتی، خدمات تهیه بلیط، خشکشویی، دستگاه واکس کفش، خدمات بیدار باش، تبدیل ارز و اتاق چمدان اشاره کنیم.

 

 

4

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر