کد خبر: 70833
A
محمد مخبر، رئیس ستاد فرمان اجرایی امام:

ستاد فرمان اجرایی امام موتور اقتصاد کشور است/ برخی نجومی‌بگیرها تصور می‌کنند انقلاب به آنها بدهکار است/ ستاد فرمان اجرایی امام روزانه 100 طرح ایجاد می‌کند

محمد مخبر، رئیس ستاد فرمان اجرایی امام، تاکید کرد: «بعضی از افراد تصور می‌کنند اگر زمانی به این انقلاب خدمتی هرچند ناچیز کرده‌اند حالا زمان آن رسیده است که انقلاب در خدمت آنها باشد. برخی مدیران با همین تصور سال‌هاست حقوق‌های نجومی از بیت‌المال دریافت می‌کنند و خودشان را ملزم به پاسخگویی نمی‌دانند.»

ستاد فرمان اجرایی امام موتور اقتصاد کشور است/ برخی نجومی‌بگیرها تصور می‌کنند انقلاب به آنها بدهکار است/ ستاد فرمان اجرایی امام روزانه 100 طرح ایجاد می‌کند

به گزارش دیده بان ایران، «ستاد اجرایی فرمان امام موتور توسعه اقتصادی در کشور است.» این مطلب را محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، امروز در مراسم افتتاح 120 مدرسه برکت در مناطق محروم و ارسال 25 هزار بسته کیف و نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان، نیازمند گفت. مخبر در این مراسم تاکید کرد این ستاد با ظرفیت‌های محدود خود توانسته گام‌های جدی و مهمی در زمینه محرومیت‌زدایی بردارد.

 

 مخبر در سخنرانی خود بارها تاکید کرد: «بعضی از افراد تصور می‌کنند اگر زمانی به این انقلاب خدمتی هرچند ناچیز کرده‌اند حالا زمان آن رسیده که انقلاب در خدمت آنها باشد. برخی مدیران با همین تصور سال‌هاست حقوق‌های نجومی از بیت‌المال دریافت می‌کنند و خودشان را ملزم به پاسخگویی نمی‌دانند.»

 

او درباره جایگاه توسعه‌ای ایران در میان دیگر کشورها توضیح داد: «تا سال 2018 ایران از نظر توسعه انسانی در بهترین جایگاه قرار گرفته است.»

 

او برای مصداقی شدن این اظهار خود گفت: «در ایران بیش از 85 درصد از افراد بالای 15 سال باسواد هستند، 100 درصد دانش‌آموزان در همه نقاط کشور موفق به ثبت‌نام در مدارس می‌شوند و 78 درصد از دانش‌آموزان می‌توانند از اینترنت استفاده کنند.»

 

به گفته رئیس ستاد فرمان اجرایی امام این ستاد روزانه 100 طرح اقتصادی  و 300 شغل ایجاد می‌کند. مخبر همچنین اعلام کرد هفته‌ای دو هزار مسکن از سوی ستاد اجرایی امام در کل مناطق کشور ساخته می‌شود.

 

7 هزار روستا را تبدیل به کارگاه کرده‌ایم

 

مخبر درخصوص عملکرد اشتغال‌زایی این ستاد تصریح کرد: ما 7 هزار روستا را تبدیل به کارگاه کرده‌ایم.

 

به اعتقاد مخبر سرمایه‌های یک کشور فقط ذخایر نفت و گاز و طول دریاهایش نیست، باید به این نکته بسیار مهم توجه داشت که منابع انسانی گران‌ترین سرمایه یک کشور است.

 

10 مدرسه در مناطق زلزله زده کرمانشاه افتتاح می‌شود

 

همچنین سعید جعفری، مدیرعامل بنیاد برکت که در این مراسم حضور داشت درباره اقدامات بنیاد برکت در حوزه محرومیت‌زدایی توضیحاتی ارائه داد. او  اظهار کرد: بنیاد برکت در عمر دوازده ساله خود در مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) 95 هزار میلیارد  ریال در 51 هزار و 650 پروژه سرمایه‌گذاری کرده است که ارزش واقعی این عدد حداقل 5 برابر آنچه که ما انجام داده‌ایم است.

 

او با بیان اینکه بنیاد برکت به نحوی حرکت می‌کند که مابقی مجموعه‌ها نیز همراهی لازم را داشته باشند و از ظرفیت‌ها استفاده کنند، گفت: «از 51 هزار و 650 پروژه 28 هزار و 300 پروژه به نتیجه رسیده است که تا پایان سال 1400 تمامی پروژه‌های بنیاد برکت به سرانجام می‌رسد.»/ اعتماد آنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر