کد خبر: 160060
A

با هتل های ۴ ستاره شیشلی استانبول آشنا شوید

منطقه شیشلی در استانبول، یکی از ۳۹ منطقه اصلی این شهر است که در بخش اروپایی استانبول مستقر شده است. این منطقه با مساحت کل ۳۰ کیلومترمربع به عنوان یکی از مناطق نسبتاً جدید شهر استانبول به شمار می‌آید که در اوایل قرن نوزدهم، در شمال میدان تقسیم گسترش ‌یافته است. این منطقه گرچه در کناردریا قرار نگرفته است، با این حال در نزدیکی خروجی پل بسفر قرار دارد که آسیا را به اروپا متصل می‌کند.

با هتل های ۴ ستاره شیشلی استانبول آشنا شوید

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ منطقه شیشلی در استانبول، یکی از ۳۹ منطقه اصلی این شهر است که در بخش اروپایی استانبول مستقر شده است. این منطقه با مساحت کل ۳۰ کیلومترمربع به عنوان یکی از مناطق نسبتاً جدید شهر استانبول به شمار می‌آید که در اوایل قرن نوزدهم، در شمال میدان تقسیم گسترش ‌یافته است. این منطقه گرچه در کناردریا قرار نگرفته است، با این حال در نزدیکی خروجی پل بسفر قرار دارد که آسیا را به اروپا متصل می‌کند.

امروزه منطقه شیشلی به عنوان یکی از مناطق اصلی تجاری بخش اروپایی استانبول است که با فروشگاه‌ها و مراکز خرید بزرگ، احاطه شده است. همچنین در این منطقه، اماکن مختلف تفریحی و سرگرمی قرار دارد.

در منطقه شیشلی استانبول تعداد زیادی هتل برای توریست‌ها وجود دارد. از هتل‌ های اقتصادی گرفته تا هتل‌ های فوق لوکس با امکانات ویژه، در این منطقه قرار گرفته‌اند. در این مقاله قصد داریم شما را با هتل های 4 ستاره شیشلی استانبول آشنا کرده و امکانات هر یک را برای شما بازگو کنیم. اگر قصد آشنایی با برترین هتل‌ های ۴ ستاره و اقتصادی شهر استانبول را دارید، مطالعه ادامه این مقاله را از دست ندهید.

هتل های 4 ستاره شیشلی استانبول

هتل 4 ستاره فبور استانبول

هتل فبور استانبول، یکی از هتل های 4 ستاره شیشلی استانبول است که در مرکز استانبول قرار دارد. این هتل حدوداً ۱۰ دقیقه با میدان تقسیم فاصله دارد. فاصله این هتل ۴ ستاره تا بازار بزرگ شهر حدود ۷ کیلومتر و تا مسجد آبی ۸ کیلومتر است. از موقعیت مکانی این هتل که بگذریم، باید درباره امکانات ویژه و خدمات مناسب آن صحبت کنیم. در هتل فبور استانبول امکاناتی همچون سالن اسپا، سالن ماساژ، سونا، مرکز تناسب‌اندام ۲۴ ساعته وجود دارد. همچنین تمامی میهمانان هتل در مدت اقامت خود، از اینترنت رایگان بی‌سیم بهره‌مند می‌شوند.

با اقامت در یکی از ۷۱ اتاق هتل فبور شیشلی استانبول، امکان استفاده از خدمات صبحانه هتل وجود دارد. سرو صبحانه در روزهای عادی در ساعت ۷:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح است. در روزهای تعطیل این ساعت‌ها به ۷:۳۰ تا ۱۱ صبح تغییر می‌کند. در ضمن برای سرو وعده ناهار نیز می‌توانید از خدمات رستوران موجود در هتل استفاده کنید. همچنین در برخی ساعات محدود در طول روز، می‌توانید از خدمات ناهار در اتاق هتل، بهره ببرید.

هتل 4 ستاره بلیستانبول

هتل بلیستانبول، یکی از هتل های 4 ستاره شیشلی استانبول است که در منطقه مرکزی شهر استانبول، واقع شده است. فاصله این هتل تا میدان تقسیم و خیابان استقلال، با خودرو، تنها ۵ دقیقه است. همچنین همانند هتل فبور در فاصله حدوداً ۷ کیلومتری از بازار بزرگ شهر استانبول قرار گرفته است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به اینترنت رایگان بیسیم، خدمات خشک‌شویی، ۲۴ ساعته و تلویزیون مشترک در لابی هتل اشاره کرد.

هتل ۴ ستاره بلیستانبول، دارای ۲۹ اتاق مجهز است که در هر یک از اتاق‌ها یک عدد تلویزیون ال‌ای‌دی و یک مینی بار وجود دارد. همچنین امکان تماشای رایگان برنامه‌های ماهواره‌ای در تمام ساعات شبانه‌روز فراهم است. مسافران می‌توانند از حمام خصوصی با سردوشی بارانی و لوازم بهداشتی رایگان بهره‌مند شوند. از نظر وعده‌های غذایی نیز باید بگوییم که امکان سرو ناهار یا شام در هتل وجود دارد. همچنین یک وعده صبحانه رایگان به صورت بوفه برای میهمانان هتل، فراهم شده است.

هتل ایبیس استایلز استانبول بومونتی

هتل ایبیس استایلز استانبول بومونتی، یکی دیگر از هتل های 4 ستاره استانبول است که در مرکز اماکن مهم شهر قرار گرفته است. این هتل تنها ۲.۵ کیلومتر از مرکز تفریحی و خرید Cehavir استانبول فاصله دارد. همچنین در فاصله ۵ کیلومتری میدان تقسیم قرار گرفته است.

هتل ایبیس استایلز استانبول بومونتی، به طور کلی ۹۶ سوئیت مجزا دارد که همگی دارای مینی بار و تلویزیون صفحه تخت هستند. همچنین در تمام اتاق‌های این هتل، امکاناتی همچون گاوصندوق، قهوه‌ساز و چای‌ساز، تلفن و اینترنت رایگان بیسیم وجود دارد. در هر یک از سوئیت‌های این هتل، یک عدد وان حمام با سایز بزرگ و سردوشی بارانی وجود دارد. در ضمن نیازی به خرید لوازم بهداشتی برای استحمام وجود ندارد، زیرا تمامی این وسایل بهداشتی به طور رایگان قرار داده شده‌اند.

میهمانان هتل می‌توانند از مرکز تناسب اندام اشتراکی و سالن اسپا بهره‌مند شوند. سرو تمامی وعده‌های غذایی در رستوران هتل ایبیس استایلز انجام می‌شود. با این حال تمامی این خدمات با پرداخت هزینه مازاد همراه خواهند بود. تایم صبحانه در روزهای عادی از ساعت ۶:۳۰ دقیقه تا ۱۰ صبح است. در روزهای تعطیل صبحانه تا ۱۱ صبح سرو می‌شود.

هتل 4 ستاره لا ویستریا بوتیک

هتل ویستریا بومونتی ، از دیگر هتل های 4 ستاره شیشلی استانبول است که اقامتگاهی آرام را برای میهمانان فراهم می‌کند. این هتل دارای 25 اتاق در پیکربندی‌های مختلف، از جمله استاندارد، دونفره لوکس، سه تخته لوکس و سوپریور است. هر اتاق دارای لوازم حمام رایگان، سشوار، پنجره‌های دوجداره و حمام خصوصی است.

میهمانان هتل ویستریا بومونتی، به‌تمامی امکانات رفاهی هتل (با پرداخت هزینه) دسترسی دارند که شامل سونا، حمام، سالن ماساژ و اسپا می‌شود. این هتل خدماتی همچون ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته و خدمات خشک‌شویی را نیز برای میهمانان خود فراهم کرده است.

هتل 4 ستاره ویستریا بومونتی که تقریباً نیم ساعت از فرودگاه استانبول فاصله دارد، گزینه مناسبی برای گردشگران، تجار و خانواده‌هایشان به شمار می‌آید. این مرکز در فاصله چند قدمی NiÅŸantaşı، مرکز مالی و تجاری محبوب، قرار دارد. همچنین با پیاده‌روی تا میدان تقسیم، 20 دقیقه و با مرکز خرید و سرگرمی Cevanir استانبول، نزدیک به 10 دقیقه فاصله دارد.

هتل 4 ستاره لا ویستریا بوتیک

هتل 4 ستاره دلتا

هتل پارک ددمان لونت یا هتل دلتا، یکی از بزرگ‌ترین هتل های 4 ستاره شیشلی استانبول است که در مرکز تجاری و منطقه خرید استانبول واقع شده است. این هتل چهارستاره به مرکز خرید شهر استانبول متصل است و خدمات ترانسفر فرودگاهی را به‌صورت 24 ساعته ارائه می‌دهد. پنت‌هاوس برج یاقوت کبود استانبول، باشگاه تنیس Levent و مرکز خرید مترو سیتی، در چند قدمی این هتل قرار دارند. این هتل به حمل و نقل عمومی نیز نزدیک است و از فرودگاه استانبول، فقط نیم ساعت با ماشین فاصله دارد.

هتل 4 ستاره پارک ددمان لونت، مجموعاً 232 اتاق در 10 طبقه دارد که همگی دارای اینترنت سیمی و وای‌فای رایگان هستند. در این هتل مجلل، آوردن هیچ حیوان خانگی مجاز نیست. صبحانه در این هتل در دسترس است. این هتل مجلل همچنین می‌تواند در طول اقامتتان، برای گشت‌وگذار در استانبول، به شما کمک کند.

هتل وایت اورینت

هتل وایت اورینت ، یکی دیگر از هتل های 4 ستاره شیشلی استانبول بوده که در این منطقه واقع شده است. این هتل به جاذبه‌های اطراف مانند میدان تقسیم، موزه نظامی استانبول و بنای یادبود جمهوری نزدیک است و موقعیتی ایده‌آل را برای کسانی که می‌خواهند از جاذبه‌های محبوب منطقه بازدید کنند، فراهم کرده است. این هتل 4 ستاره دارای ترانسفر فرودگاهی و پذیرش 24 ساعته است. همچنین هر اتاق در هتل وایت اورینت، دارای یک مینی بار و تمام ملزومات برای یک اقامت راحت است.

میهمانانی که در هتل اقامت دارند، می‌توانند در رستوران داخلی هتل، وعده‌های غذایی خود را میل کنند. فرودگاه بین‌المللی آتاتورک تا هتل وایت اورینت، حدود 35 دقیقه با ماشین فاصله دارد و ایستگاه مترو عثمان‌بی نیز در چند قدمی این هتل قرار دارد. طیف وسیعی از تفریحات شبانه، مراکز خرید و غذاخوری نیز در فاصله بسیار کمی از هتل قرار دارند.

هتل 4 ستاره ویتال فولیا

در بین هتل های 4 ستاره شیشلی استانبول باید هتل ویتال فولیا را نیز نام ببریم که یکی از برترین هتل‌های این منطقه استانبول به شمار می‌رود. با اقامت در این هتل، در مرکز شهر استانبول قرار می‌گیرید و فاصله شما از پل بسفر تنها ۵ دقیقه خواهد بود. همچنین فاصله تا برج گالاتا حدود ۳ کیلومتر و فاصله تا میدان تقسیم حدود ۴ کیلومتر است.

میهمانان هتل می‌توانند از خدمات سالن ماساژ و سالن اسپا استفاده کنند. همچنین دسترسی به اینترنت بیسیم رایگان در لابی هتل و اتاق‌های هر یک از میهمانان، فراهم است. در ضمن در صورت تمایل، امکان استفاده از خدمات مراقبت از کودکان نیز با پرداخت هزینه‌های مربوطه، میسر خواهد بود. اگر دوست دارید که وعده‌های غذایی را در محل اقامت خود میل کنید، می‌توانید از رستوران موجود در هتل که مشرف به منظره باغ هتل است، استفاده کنید.

هتل 4 ستاره ویتال فولیا

هتل 4 ستاره آیکون

هتل آیکون، یکی از معروف‌ترین هتل های 4 ستاره شیشلی استانبول است که تجربه سکونت در قلب استانبول را برای شما میسر می‌سازد. اگر اهل پیاده‌روی هستید، باید بدانید که تنها با کمتر از ۱۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از محل هتل به سمت میدان تقسیم حرکت کنید. همچنین در کمتر از ۱۰ دقیقه می‌توانید با خودرو به مکان‌هایی همچون بازار بزرگ استانبول و برج گالاتا بروید.

هتل Tryp by Wyndham

اگر می‌خواهید که فقط چند دقیقه از رستوران‌های شیک و بارهای مرکز استانبول، فاصله داشته باشید، هتل TRYP By Wyndham Istanbul Sisli را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل به‌عنوان یکی از برترین هتل های 4 ستاره شیشلی استانبول شناخته می‌شود که فاصله آن با مرکز شهر، در کمترین حالت ممکن قرار دارد. همچنین ترانسفر فرودگاهی شما از فرودگاه بین‌المللی استانبول و یا فرودگاه بین‌المللی سابیها گوکچن در کوتاه‌ترین زمان، صورت خواهد پذیرفت.

هتل دورا استانبول

آخرین هتلی که در این مقاله به شما معرفی می‌کنیم، هتل دورا استانبول است. این هتل نیز یکی دیگر از هتل های 4 ستاره شیشلی استانبول است که در مرکز شهر استانبول واقع شده است. امکانات و خدمات در هتل دورا، حرف اول را می‌زنند.

کافه و رستوران هتل دورا استانبول، طیف گسترده‌ای از غذاهای ترکی و بین‌المللی را ارائه می‌دهند. کافه و رستوران هتل دورا با درهای کشویی خود به باغ کوچکی در ورودی هتل دورا استانبول باز می‌شوند. به‌این‌ترتیب می‌توانید یک غذای لذیذ را در فضایی شیک و راحت همراه با جلوه باطراوت هوای آزاد، نوش‌جان کنید.

هتل دورا استانبول

رزرو آسان هتل های 4 ستاره شیشلی استانبول با booking.ir

در این مقاله شما را با هتل های 4 ستاره شیشلی استانبول آشنا کردیم. این ۱۰ هتل با توجه به نظرسنجی‌های انجام شده در وب‌سایت بوکینگ، به عنوان هتل‌ های برتر ۴ ستاره این منطقه انتخاب شده‌اند. در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که در صورت تمایل به رزرو این هتل‌ها برای سفر بعدی خود در استانبول، می‌توانید از طریق وب‌سایت ایرانی بوکینگ اقدام کنید.

وب‌سایت بوکینگ ارائه دهنده خدمات گردشگری و سفر داخلی و خارجی است که خدمات مختلفی از قبیل خرید بلیت هواپیما، تورهای مسافرتی، بیمه سفر و رزرو هتل‌ها را ارائه می‌دهد. در وب‌سایت بوکینگ می‌توانید بهترین هتل‌ های خارجی و داخلی را با مناسب‌ترین قیمت و تأیید فوری واچر هتل، رزرو کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت، با واحد پشتیبانی ۲۴ ساعته ما، در ارتباط باشید

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر