کد خبر: 182734
A
۲۹ سال پیش در چنین روزی

روایت هاشمی رفسنجانی از عمل نشدن به وصیت احمد خمینی

هاشمی رفسنجانی ۲۹ سال پیش در چنین روزی۲۷ اسفند ۱۳۷۳ نوشت: در خاطرات خود نوشت: احمد آقا بارها گفته بود پایین پای امام دفن شود عمل کنند ولی امروز معلوم‌ شده که ایشان را پشت سر امام دفن کرده‌اند.

روایت هاشمی رفسنجانی از عمل نشدن به وصیت احمد خمینی

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی ۲۹ سال پیش در چنین روزی شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۷۳در خاطرات خود نوشت:

اول وقت برای تسلیت به خانواده امام به منزل امام با عفت و فائزه رفتیم‌. همسر امام گریه کرد و اظهار افسردگی شدید نمود. همشیره ها و همسرش گریه کردند من‌ هم بی اختیار گریه کردم‌ سپس تسلیت شان دادم و توجیه به بردباری کردم. حسن فرزند احمد آقا را توصیه به تحصیل و توجه به امور خانواده نمودم. جمعی از اعضای بیت امام هم آمده بودند. 

شب میهمان آیت‌الله خامنه‌ای بودم درباره خانواده شیخ علی تهرانی صحبت شد‌. درباره بودجه کل کشور آقای خامنه‌ای گفتند آقای جنتی از شورای نگهبان نظر داشته که به دلیل تورم‌زا بودن آن را رد کنند که ایشان منع‌شان کرده‌اند. 

هاشنی رفسنجانی نوشت: آیت‌الله خامنه‌ای از همسر امام نقل کردند که خواسته‌اند در مورد محل دفن احمد آقا بگذارند تصمیم عوض شود. امروز معلوم‌ شده که نظرشان این بود همانگونه که خود احمد آقا بارها گفته بود پایین پای امام دفن شود عمل کنند ولی امروز معلوم‌ شده که ایشان را پشت سر امام دفن کرده‌اند و با اینکه آیت‌الله خامنه‌ای توسط آقای محمدی گلپایگانی پیغام داده گوش به حرف نکرده‌اند، گفته‌اند وصیت نبود. ایشان از احساس خستگی خود گفتند...

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر