کد خبر: 109799
A
دیده بان ایران:

فرزند شهید سلیمانی جای یک «پرسپولیسی» را در لیست شورای ائتلاف گرفت

برخی منابع آگاه در همین رابطه اعلام کرده اند که پیشتر نام «نرجس سلیمانی» در لیست اولیه قرار نداشت و گویا با پافشاری مهدی چمران نام او به لیست مورد نظر شورای ائتلاف وارد شده است.

فرزند شهید سلیمانی جای یک «پرسپولیسی» را در لیست شورای ائتلاف گرفت

به گزارش دیده بان ایران؛ پس از گذشت چند ساعت از انتشار لیست شورای ائتلاف برای انتخابات ششمین دوره شورای شهر حواشی درباره اسامی منتشر شده همچنان ادامه دارد.

شورای ائتلاف که طبق برنامه قرار بود عصر امروز پنجشنبه 20 خرداد نامزهای نهایی خود را اعلام کند، شب گذشته اسامی 21 نامزد را در حالی معرفی کرد که نام فرزند شهید قاسم سلمیانی یعنی «نرجس سلیمانی فرزند قاسم کد نامزد ۴۶۶۵» در بین اسامی منتشر شده بود.

برخی منابع آگاه در همین رابطه اعلام کرده اند که پیشتر نام «نرجس سلیمانی» در لیست اولیه قرار نداشت و گویا با پافشاری مهدی چمران نام او به لیست مورد نظر شورای ائتلاف وارد شده است.

شنیده های خبرنگار دیده بان ایران حاکی از این است که نام نرجس سلیمانی به جای «بهنام ابوالقاسم پور فرزند حسین کد نامزد ۱۱۸۴» در لیست انقلابی ها گنجانده شده است.

آقای ابوالقاسم پور سابقه ۱۴ سال مسئولیت ورزش شهروندی در محلات مختلف شهرداری را دارد و در لیست ۸۳ نفر برای حضور در لیست اولیه شورای ائتلاف اصولگرایان حضور داشته است.

مهدی نصیری، مدیرمسئول سابق روزنامه کیهان ساعتی پیش در واکنش به حضور فرزند شهیدسلیمانی در لیست نوشت: "به نظرم حضور در چنین انتخاباتی با چنین مهندسی غیر ملی و البته غیر شرعی، برای فرزند شهید سلیمانی اگر قرار است چهره ای ملی و فراجناحی بماند، زیبنده نیست."

اما با این برخی از نیروهای موسوم به انقلابی ضمن استقبال از حضور نرجس سلیمانی در لیست ائتلاف بر این باورند که "فرزند سردارسلیمانی صداقت در عمل را از پدر به ارث برده است و می تواند در مدیریت شهر مثمر ثمر باشد."

منبع: دیده بان ایران

 

 

 

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر