کد خبر: 112025
A
دیده بان ایران هک ۴۸ ساعته سامانه های دولتی را بررسی کرد؛

اختلال در سایت وزارت راه و راه آهن جمهوری اسلامی همچنان ادامه دارد

روز جمعه نیز خبر یک حمله سایبری به شرکت راه‌آهن منتشر شده بود این اختلال احتمالا عمدی که هنوز توضیح قانع کننده ای درباره آن منتشر نشده هنوز ادامه دارد. همچنین در تصاویری که از هک شدن سیستم‌های کامپیوتری کارکنان ستاد وزارت راه و شهرسازی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، متن هشدار آمیزی خطاب به وزیر راه و شهرسازی دیده می‌شود.

اختلال در سایت وزارت راه و راه آهن جمهوری اسلامی همچنان ادامه دارد

به گزارش دیده بان ایران؛ با گذشته  ۴۸ ساعت  از اختلال در سایت راه آهن و وزارت راه و شهرسازی؛ این اختلالِ بر اثر حمله سایبری هنوز بر طرف نشده است و به نظر می رسد  نسخه BackUp؛ این وبسایت یا وجود نداشته یا آنها هم به دلایلی دیگر امکان فعال شدن نداشته باشند.

به گزارش دیده بان ایران؛ گفتنی است روز جمعه نیز خبر یک حمله سایبری به شرکت راه‌آهن منتشر شده بود. همچنین در تصاویری که از هک شدن سیستم‌های کامپیوتری کارکنان ستاد وزارت راه و شهرسازی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، متن هشدار آمیزی خطاب به وزیر راه و شهرسازی دیده می‌شود و در آن آمده است که «این پیغام برای مسئولیت: پایتان را از گلیمتان درازتر نکنید» و کاربران مختلف در شبکه‌های اجتماعی نیز تصاویری از این پیام را منتشر کرده‌اند.

منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر