کد خبر: 118212
A
دیده بان ایران:

تیتر عجیب روزنامه اصولگرا: مرگ بنی‌صدر خبر مسرت‌بخشی است

روزنامه اصولگرا و تندروی «رسالت» به مناسبت درگذشت ابوالحسن بنی صدر با انتشار تصویری از وی و همچنین تیتری تحت عنوان «جمهوری اسلامی در صدر بنی صدر زیر خاک» به درگذشت نخستین رئیس جمهور انقلاب اسلامی واکنش نشان داد.

تیتر عجیب روزنامه اصولگرا: مرگ بنی‌صدر خبر مسرت‌بخشی است

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه اصولگرا و تندروی «رسالت» به مناسبت درگذشت ابوالحسن بنی صدر با انتشار تصویری از وی و همچنین تیتری تحت عنوان «جمهوری اسلامی در صدر بنی صدر زیر خاک» به درگذشت نخستین رئیس جمهور انقلاب اسلامی واکنش نشان داد و نوشت: مرگ بنی‌صدر خبر مسرت‌بخشی است. بی‌شک کاخ نفاق که ابلیس پادشاه آن است با این خبر سیاه‌پوش شد و رواق خیانت عزادار؛ اما راستش خاطر من کمی مکدر شد با این خبر. چون این روزها،روزهای مقارن با شهادت حبیب سپاه حرم است و من می‌خواستم برای حاج‌حسین همدانی، مصداق السابقون السابقون جهاد و مقاومت بنویسم. شهیدی که یکی از مهم‌ترین ارکان خیمه منور مدافعان حرم بود اما حالا باید برای مصداق السابقون السابقون خیانت و نفاق در این نظام مظلوم بنویسم؛ولی گاهی برای نمایش خورشید ثارالله، باید از عمق ظلمت ابن مرجانه و یزید سخن گفت. حس جالبی دارد وقتی از سوژه‌ای که در باب‌الشهدای جنت‌ ایستاده ناگهان به سراغ سوژه‌ای در عمق دوزخ خیانت می‌روی‌. یکی از لحظه پهن شدن سفره بهشتی شدن به‌سوی بهشت شتافت و دیگری از صدر انقلاب برای آتش عجله داشت. عجیب آنکه بنی‌صدر و حاج‌حسین، هر دو اهل همدان بودند. هر دو از یک خاک برخاسته بودند اما بین عاقبتشان از شهادت تا خیانت فاصله است. می‌توان تاریخ این مملکت را هم‌قدم با این‌دو پی‌ گرفت.آن‌روز که حاج‌حسین همدانی در جریان مبارزات انقلاب بود نخستین رئیس‌جمهور ایران کجا بود؟ نمی‌دانم اما آن‌روز که حاج‌حسین در جبهه‌های غرب با تجزیه‌طلبان می‌جنگید بنی‌صدر بذرهای خیانت را با اختلاف با شهید بهشتی و میدان دادن به منافقین می‌کاشت.

این روزنامه در ادامه نوشت: صدرات بنی‌صدر در صدر انقلاب بیش از هر چیز نشان‌دهنده صداقت نظام اسلامی در ایده مردم‌سالاری دینی است. گواه صداقت ادعای مردم‌سالاری در جمهوری اسلامی است. تاریخ خیانت بنی‌صدر با عزل و فرارش تقریبا به پایان رسید و هرچند تا پایان دشمنی خویش را حفظ کرد، اما خداوند فرصت اقدام جدی و عملی را از او گرفت؛اما فرصت ایثار و حفاظت حاج‌حسین همدانی از ایران و اسلام همچنان باقی بود.

 

در همین رابطه بخوانید:

واکنش نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به درگذشت «ابوالحسن بنی صدر»/ سیدمحمد غرضی: امام (ره) هیچ وقت به بنی صدر نگفت خائن!/ تربیت بنی صدر اشرافی بود و با تربیت انقلابی فرق می کرد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر