کد خبر: 133095
A
اختصاصی دیده بان ایران:

مخاطبان خبرگزاری نزدیک به سپاه پُشت «ساترا» درآمدند/ فیلیمو و نماوا و .. کیان خانواده را نشانه گرفته اند/ تصاویــــر

صبح امروز خبرگزاری صبا که به صداوسیما و نهادهای انتظامی نزدیک است خبری را تحت عنوان "رییس ساترا برخورد با فیلیمو و نماوا به علت انتشار بدون مجوز محصولات را تایید کرد."

مخاطبان خبرگزاری نزدیک به سپاه پُشت «ساترا» درآمدند/ فیلیمو و نماوا و .. کیان خانواده را نشانه گرفته اند/ تصاویــــر

به گزارش دیده بان ایران؛ صبح امروز خبرگزاری صبا که به صداوسیما و نهادهای انتظامی نزدیک است خبری را تحت عنوان "رییس ساترا برخورد با فیلیمو و نماوا به علت انتشار بدون مجوز محصولات را تایید کرد." انتشار داد و در ادامه آن خواستار توقیف سریال هایی مانند «یاغی»، «نوبت لیلی» و «جادوگر» شد.

همزمان با این درخواست؛ مخاطب خبرگزاری فارس من کمپین هایی با امضای چند نفره را منتشر کرده است که در پی آن خواستار برخورد با پلتفرم های پخش کننده این سریال ها شدند.

در متن یکی از این کمپین ها آمده: اگر کسی از طریق vod‌ها به خصوص فیلیمو به تماشای فیلم پرداخته باشد، به مرور متوجه می‌شود که در قرار دادن فیلم‌ها و سریال‌ها بعضا به فرهنگ ایرانی و اسلامی توجه نمی‌شود و نوجوان‌ها و جوانان را در معرض محتوای نامناسب قرار می‌دهند همچنین به راحتی موسیقی‌های ناهنجار بدون کوچکترین تغییری پخش می‌شود.
سوال اینجاست آیا سرگرمی توجیه مناسبی برای هدف قرار دادن کیان خانواده و ترویج سبک زندگی غربی و فرهنگی منحط هست؟!

بررسی های دیده بان ایران حاکی از این است که تاکنون بیش از 8 کمپین در ضدیت با این سریال ها راه اندازی شده که در مجموع شاید تعداد امضاهای جمع شده کمتر از 300 نفر باشد.

4

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر