کد خبر: 137983
A

رییسی؛ یک قدم تا ساخت هواپیما فاصله داریم/ مقامات نظامی دنیا به پیشرفت‌های اقتدارآفرین صنعت دفاعی ایران معترفند

رییس جمهور خطاب به دانشمندان و نخبگان وزارت دفاع گفت: دانشمندان و نخبگان ما تا یک قدمی ساخت هواپیمای مسافربری رسیده‌اند و از آنها خواسته‌ام که این مسیر را تا حصول نتیجه با قدرت و قوت ادامه دهند.

رییسی؛ یک قدم تا ساخت هواپیما فاصله داریم/ مقامات نظامی دنیا به پیشرفت‌های اقتدارآفرین صنعت دفاعی ایران معترفند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور ایران صبح امروز دوشنبه در جمع وزیر، مدیران و کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز به گستردگی داشته‌ها و توانایی‌های کشور مورد تهدید دشمن هستیم، تصریح کرد: علیرغم تهدید، فشار و تحریم‌های دشمنان روی صنایع دفاعی ما، پیشرفتها در این بخش بیشتر از سایر بخش‌ها بوده و دلیل آن انگیزه بسیار بالایی است که در صنایع دفاعی برای خودکفایی و استقلال کشور وجود دارد و در نتیجه این پیشرفتها، موجب تولید قدرت برای کشور شده است.

رئیس جمهور با اشاره به «تأثیرگذاری، دقت بالا و هوشمندسازی» به عنوان ۳ ویژگی بسیار مهم محصولات تولیدشده در صنعت دفاعی کشور، خطاب به دست‌اندرکاران این صنعت، اظهار داشت: شما با ابتکار و خلاقیت خود برای کشور تولید قدرت کرده‌اید تا جایی که مقامات نظامی دنیا نیز به پیشرفت‌های اقتدارآفرین صنعت دفاعی ایران معترفند.

رئیسی نوآوری‌ها در زمینه ساخت انواع پرنده‌ها در صنایع دفاعی را بسیار افتخارآمیز دانست و با اشاره به بازدید خود از صنایع هواپیماسازی ایران در اصفهان تصریح کرد: دانشمندان و نخبگان ما در این وزارتخانه تا یک قدمی ساخت هواپیمای مسافربری رسیده‌اند و از آنها خواسته‌ام که این مسیر را تا حصول نتیجه با قدرت و قوت ادامه دهند.

رئیس جمهور افزود: دشمنان بدانند مصمم به ادامه این مسیر هستیم و مطمئن باشند که دست مستکبران از منطقه قطع خواهد شد و این منطقه از آن ملت‌های مستقل و آزادیخواه خواهد بود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر