کد خبر: 142831
A

معاون وزیر کشور: دشمن در فضای مجازی می خواهد سبک زندگی ما را عوض کند

محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی وزیر کشور: دولت سیزدهم نزدیک‌ترین دولت به آرمان‌های انقلاب اسلامی است

معاون وزیر کشور: دشمن در فضای مجازی می خواهد سبک زندگی ما را عوض کند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمدرضا غلامرضا روز یکشنبه در نشست مدیران دفاتر امور بانوان و خانواده استانداری‌های سراسر کشور، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توجه به محرک‌های اصلی انقلاب اسلامی برای تداوم مسیر هستیم.

معاون سیاسی وزارت کشور با بیان اینکه عمل‌گرایی و توجه دقیق به عناصر سازنده گفتمان انقلاب اسلامی ضرورتی جدی است؛ ادامه داد: موثرترین ابزار اقناع و همراه‌سازی آحاد جامعه با آرمان های انقلاب اسلامی، عمل‌گرایی و دوری از تناقض است.

غلامرضا اضافه کرد: باید متوجه اهمیت مسئولیت‌ خود در نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم و برای همین از تمام ظرفیت برای تقویت سرمایه اجتماعی و تمشیت امور سیاسی کشور بهره گیریم.

وی به تجربه موفق ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: در دوران دفاع مقدس، دشمن از نظر لجستیک و امکانات قوی بود اما عنصر ایمان، اراده دینی و انقلابی، باعث پیروزی رزمندگان اسلام شد.

تلاش دولت مردمی و عدالت محور برای رسیدگی به مسائل و خواسته‌های مردم از دیگر محورهای مورد اشاره معاون سیاسی وزیر کشور بود و گفت: دولت سیزدهم نزدیک‌ترین دولت به آرمان‌های انقلاب اسلامی است و با تاسی از اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب با تمام ظرفیت به دنبال ارتقای سرمایه اجتماعی در کشور است.

دشمن از طریق فضای مجازی درپی تغییر سبک زندگی و الگوهای دینی است

معاون سیاسی وزارت کشور با تبیین ابعاد جنگ دشمن علیه ملت ایران، تصریح کرد: جنگ امروز کاملا یک جنگ شناختی است و دشمن با بهره‌گیری از فضای مجازی به دنبال تغییر سبک زندگی و الگوهای دینی و اسلامی است.

غلامرضا تاکید کرد: ابزار مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، عمل به فریضه جهاد تبیین است که باید توسط مدیران کل بانوان استانداری‌ها به سهم و ظرفیت شان عملیاتی شود.

وی خطاب به مدیران بانوان استانداری‌های سراسر کشور گفت: با شناخت و ارتباط گیری با حلقه های میانی، برای روشنگری حقایق، ارزش‌های دینی و اقدامات جهادی مجموعه دولت سیزدهم تلاش کنند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر