کد خبر: 144445
A
در گفت و گو با دیده بان ایران صورت گرفت؛

عضو کمیسیون شوراهای مجلس: در حال بررسی طرحی در کمیسیون شوراها برای برگزاری قانونی اعتراض ها در کمیسیون هستیم

جلال رشیدی کوچی؛ نماینده مرودشت و عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با سایت دیده‌بان ایران از رسیدگی وجود طرحی در کمیسیون شوراها برای فراهم آوردن زمینه های اعتراض های قانونی در کشور خبر داد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس: در حال بررسی طرحی در کمیسیون شوراها برای برگزاری قانونی اعتراض ها در کمیسیون هستیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ جلال رشیدی کوچی؛ نماینده مرودشت و عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با سایت دیده‌بان ایران  از رسیدگی وجود طرحی در کمیسیون شوراها برای فراهم آوردن زمینه های  اعتراض های قانونی در کشور خبر داد.

جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتراض های مردمی در دو ماه گذشته  پس از مرگ مهسا امینی به دیده بان ایران گفت: اعتصاب و اعتراض حق مردم است ولی اگر قرار است اعتراضی صورت گیرد باید طبق چارچوب و رعایت خط ‌وخطوط باشد. در همه جای دنیا مجاز هستند تا یک حدی اعتراض کنند اگر پا از حد خود فراتر بگذارند طبق قانون برخورد میشود، برخورد بد دولت فرانسه با جلیقه‌زردها مصداق بارز این موضوع است.

رشیدی کوچی در پایان خاطرنشان کرد: منطقی نیست که تعدادی از معترضان بیایند اعتراض کنند، هرچه دلشان بخواهد بگویند و هدف براندازی حکومت و رفراندوم را نیز داشته باشند ولی حکومت با آنها برخورد نکند، اعتراض باید در چارچوب قانون باشد که در حال بررسی این موضوع در کمیسیون هستیم.

بیشتر بخوانید:رسانه های ضد جمهوری اسلامی قدرت زیادی پیدا کرده اند

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر