کد خبر: 153547
A

حمله ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه به ائتلاف اپوزیسیون: شور منشور مهسا با فروپاشی درآمد!

ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه در بخشی از گزارش خود نوشت: حامد اسماعیلیون پیش از این، به دادخواهی و حمایت از اعدامی‌های منافقین در ایران پرداخته بود و با توجه به کینه و اختلاف دیرینه و متقابل مجاهدین خلق و سلطنت‌طلب‌ها نسبت به یکدیگر، مورد غضب تیم‌های سایبری سلطنت‌طلبان قرار گرفت و موجی از فحاشی تقدیم او شد!

حمله ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه به ائتلاف اپوزیسیون: شور منشور مهسا با فروپاشی درآمد!

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه در گزارشی تحت عنوان «شور منشور مهسا با فروپاشی درآمد!» نوشته است:

حامد اسماعیلیون، یکی از لیدر‌های براندازان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که از ائتلاف براندازان که در جلسه دانشگاه جرج تاون رسمیت یافته بود، کنار کشیده است. کسری ناجی، گزارشگر بی‌بی‌سی فارسی معتقد است که کناره‌گیری اسماعیلیون، این ائتلاف را در آستانه فروپاشی قرار داده است.
اسماعیلیون که با مرگ همسر و دخترش در ماجرای سقوط هواپیمای اوکراینی توانست خود را به عنوان یک چهره اپوزیسیون جمهوری اسلامی مطرح کند، دو ماه پس از شکل‌گیری این ائتلاف، با صدور بیانیه‌ای در توئیتر از «فشار بیرونی» بر اعضای «گروه جورج تاون» سخن گفته و کناره‌گیری خود از این ائتلاف را اعلام کرده است: «متأسفانه کار در این زمینه در گروه همبستگی به خوبی پیش نرفت. گروه‌های فشار از بیرون از جمع با شیوه‌های غیردموکراتیک می‌کوشیدند مواضع خود را بر جمع تحمیل کنند. تحمیل نظر در دموکراسی نمی‌گنجد و توافق اعضای گروه، نه فقط عضوی از آن، از شرایط حرکت دموکراتیک است.»
اشاره او به رضا پهلوی است، تکروی‌های رضا پهلوی که به دلیل سابقه خانوادگی، خود را بالاتر از سایر اعضای گروه می‌دید، باعث شد تا میان او و سایرین اختلافاتی رخ نماید. این اختلافات در ماجرای سفر او به فلسطین اشغالی عیان‌تر شد. چه آنکه حامد اسماعیلیون معتقد است روشن نیست وقتی یکی از اعضا به دیدار‌های دیپلماتیک می‌رود، نماینده کیست!
به نظر می‌رسد رضا پهلوی هم با این سفر قصد انجام یک مانور قدرت را داشته تا به سایر اعضای ائتلاف براندازان، برتری خود را ثابت کند. بی‌بی‌سی می‌نویسد: «در هفته‌های اخیر گزارش‌های متعددی از بروز اختلاف میان اعضای گروه جورج تاون مخابره شده است. از جمله سفر شاهزاده رضا پهلوی به اسرائیل و دیدار با رهبران دولت این کشور که بسیاری از ناظران، آن را نشانی از گسست در این گروه ارزیابی کرده بودند.»
از سویی حامد اسماعیلیون پیش از این، به دادخواهی و حمایت از اعدامی‌های منافقین در ایران پرداخته بود و با توجه به کینه و اختلاف دیرینه و متقابل مجاهدین خلق و سلطنت‌طلب‌ها نسبت به یکدیگر، مورد غضب تیم‌های سایبری سلطنت‌طلبان قرار گرفت و موجی از فحاشی تقدیم او شد!
پیش از این، نازنین بنیادی یکی دیگر از اعضای این ائتلاف هم اکانت توئیتر خود را حذف کرد که گفته شد دلیل آن اختلاف با مصی علی‌نژاد بوده است. از گلشیفته فراهانی و علی کریمی، سایر اعضای این ائتلاف هم مدت‌هاست خبری نیست. آش آن‌قدر شور شده که بی‌بی‌سی هم مجبور شده به فروپاشی این ائتلاف اذعان کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر