کد خبر: 16384
A

رئیس ستاد انتخابات کشور:برای انتخابات دور دوم ریاست جمهوری سال آینده هم تعرفه چاپ کردیم/ تعرفه‎ها در جای مطمئن نگه داری می شود

احمدی : در حال حاضر تعرفه‎های انتخاباتی در حال چاپ است و بعد از چاپ در جاهای مطمئن و با مولفه‎های امنیتی نگهداری می‎شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور:برای انتخابات دور دوم ریاست جمهوری سال آینده هم تعرفه چاپ کردیم/ تعرفه‎ها در جای مطمئن نگه داری می شود
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ علی‎اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور  درباره آخرین فعالیت‎‎های  ستادانتخابات کشور به خصوص در موضوع چاپ تعرفه‌های انتخاباتی اظهارکرد: از لحاظ چاپ تعرفه‎های انتخاباتی ستاد انتخابات کشور با پیش‌بینی برای سه انتخابات و با در نظرگرفتن احتمال برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در دور دوم حدود 200 میلیون تعرفه را با هماهنگی نظار یعنی هیئت نظارت برانتخابات مجلس و شورای نگهبان طراحی کردیم.
 
احمدی افزود: در حال حاضر تعرفه‎های انتخاباتی در حال چاپ است و بعد از چاپ در جاهای مطمئن و با مولفه‎های امنیتی نگهداری می‎شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: تا به امروز تمامی برنامه‎های ستاد انتخابات وزارت کشور در حال انجام است و ما به هیچ وجه از برنامه‎ریزی‌های صورت گرفته عقب نیستیم.

احمدی درباره اینکه آیا وزارت کشور با مشکل بودجه‌ برای برگزاری انتخاباتی روبه رو است گفت: بالاخره انتخابات در سال 96 برگزار می‎شود و هنوز بودجه سال 966 از مجلس بیرون نیامده است و باید ابلاغ شود تا تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم.

وی تاکید کرد: آنچه در ردیف بودجه برای انتخابات پیش‎بینی شده بود نشان از کمبود بودجه بود ولی انتخابات آنقدر مهم است که امیدواریم دولت محترم همانطور که قول دادند وارد عمل شوند واقدامات لازم را در این راستا انجام دهند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر