کد خبر: 168557
A

امام جمعه قم: شعار "مرگ بر آمریکا"ضربه ای کاری به ایالات متحده وارد کرد

سعیدی، نماینده ولی فقیه در قم: مدت ها است که مردم هوشمند و دشمن شناس ایران اسلامی، فریاد مرگ بر آمریکا سر می دهند و این فریاد، تنها یک شعار نیست بلکه راهبرد انقلابی و کاربردی است که ضربه ای کاری به آمریکا وارد کرد و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام از جمله آنان بود.

امام جمعه قم: شعار "مرگ بر آمریکا"ضربه ای کاری به ایالات متحده وارد کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد، اظهار داشت: مدت ها است که مردم هوشمند و دشمن شناس ایران اسلامی، فریاد مرگ بر آمریکا سر می دهند و این فریاد، تنها یک شعار نیست بلکه راهبرد انقلابی و کاربردی است که ضربه ای کاری به آمریکا وارد کرد و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام از جمله آنان بود.

خطیب جمعه قم بیان داشت: آمریکا امروز نیز حامی جدی رژیم اشغالگر قدس است و رهبر معظم انقلاب به دانش آموزان تاکید کردند که باید در برابر حوادث، تحلیل داشته باشند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ سعیدی با بیان اینکه انگلیس خبیث، ریشه اصلی شجره صهیونیستی است افزود: سیاهه جنایات بریتانیا به عنوان پیر فرتوت استعمارگر، سابقه سیصد ساله دارد که جمعیت ایران در اثر قحطی ساختگی توسط انگلیس به نصف تقلیل پیدا کرد و در هند نیز ۵ میلیون هندی از ستم انگلیس فوت کردند و تأسیس اسراییل نیز از جمله نقشه های انگلیس خبیث بود و آنان تجزیه کشورهای اسلامی منطقه را دنبال می کردند، چرا که فکر می کردند کشورهای اسلامی تهدیدی برای غرب هستند و باید یکبار برای همیشه قدرت جهان اسلام از بین برود.

امام جمعه قم با اشاره به نقشه ها و توطئه های برنارد لوئیس یهودی انگلیسی در خصوص خاورمیانه و به خصوص ایران گفت: علت تمرکز لوییس برای تجزیه ایران این بود که می گفت در دو هزار سال گذشته هیچ نیروی خارجی نتوانسته بر زبان و فرهنگ ایرانی اثرات بنیادی بگذارد و تنها راه رویایی با فرهنگ ایران نابود کردن آن است که باید ایران را به قطعات گوناگون تقسیم کرد و به کشورهای نوپا داد که توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی در این سالها نیز در همین راستا است و هر کدام برای اجرای طرح خود اقداماتی انجام داند اما در نهایت این شخص آرزوی تجزیه ایران را بعد از ۱۰۲ سال زندگی به گور برد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ سعیدی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم غزه با صبر خود وجدان های بشری را بیدار کردند و مردم مظلوم فلسطین پیروز خواهند شد و دنیای آینده، دنیای فلسطین است.

وی با اشاره به سفر رییس جمهور به کردستان گفت: مردم کردستان همواره وفاداری خود را به نظام اسلامی اعلام کردند و رییس جمهور در این سفر برنامه های مختلفی در راستای توسعه کردستان افتتاح کردند که طرح ریلی همدان سنندج از جمله آنان بوده است.

امام جمعه قم تاکید کرد: با توجه به مقاومت ملت غزه و حماس در برابر وقایع فجیع اشغالگران غاصب راهپیمایی مردم ایران و قم در ۱۳ آبان امسال حال و هوای دیگری خواهد داشت و امید است امسال پررنگ تر از سالهای گذشته بار دیگر ملت ایران با شعارهای کوبنده خود برائت خود را از دشمنان ابراز و اعلام کنند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر