کد خبر: 177297
A

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: اعدام ها درس عبرت برای مخالفان نظام است

مهدی سعادتی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس "اعدام‌ها را درس عبرتی برای مخالفان نظام جمهوری اسلامی دانست" و گفت: هر کسی بخواهد نقشه‌ای برای براندازی نظام داشته و به مردم و اهداف نظام ضربه بزند با تمام توان در برابرش ایستاده‌ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: اعدام ها درس عبرت برای مخالفان نظام است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مهدی سعادتی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اجرای حکم اعدام نفر گفت: ایران با قامتی استوار و با پشتوانه دین اسلام و داشتن رهبری بزرگ و انقلابی بی‌بدیل و بی‌نظیر و همچنین داشتن بهترین مردم در برابر همه نظام سلطه و دشمنان ایستادگی کرده است لذا قطعا هیچ عاملی نمی‌تواند مردم ما را از راه و مسیری به عقب بکشاند که طی ۴۰ سال گذشته رفته و شهدا در آن جانفشانی کرده‌اند.

وی اظهار کرد: ما از همان ابتدا شاهد توطئه‌های عظیم و جنگ‌های امنیتی – دفاعی، نظامی، سیاسی و فرهنگی و اقتصادی بودیم، مردم در تمام فتنه‌ها و حوادث سال‌های ۷۸، ۸۸، ۹۶، ۹۸ و سال گذشته یعنی جنگ عظیم ترکیبی تجزیه‌طلبان داخلی و خارجی سربلند بیرون آمدند و هیچ نقشه‌ای نتوانست ملت عظیم ما را از هدف بزرگش یعنی برپایی حکومت اسلامی و رساندن انقلاب به دست صاحب اصلی‌اش امام زمان (عج) منصرف کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمنان بدانند با تربیت چند نفر آن هم در دامان صهیونیست‌های کثیف نمی‌توانند به اهدافشان برسند البته که ما در جنگ با صهیونیست‌ها هستیم آنها از فلسطینی‌ها شکست سنگینی خوردند که به تعبیر رهبری قابل جبران نیست و روزشمار مرگ صهیونیست‌ها به جلو افتاده است.

سعادتی با اشاره به اعدام چهار نفر گفت: این اعدام‌ها درس عبرتی برای هر کسی است که بخواهد در برابر اراده ملت ایران ایستادگی کند، چون ملت ایران آنها را به سزای اعمال خود می‌رساند. عاقبت همکاری با موساد چیزی جز اعدام نیست و این خواسته ملت ایران است؛ هر کسی بخواهد نقشه‌ای برای براندازی نظام داشته و به مردم و اهداف نظام ضربه بزند با تمام توان در برابرش ایستاده‌ایم. این چهار جاسوس هم راه به جایی نبردند و نقشه‌هایشان نقش بر آب شد.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر