کد خبر: 178561
A

کوثری: مردم، سالگرد انقلاب اسلامی را با علاقه، ذوق و اشتیاق جشن خواهند گرفت

نماینده تهران در مجلس با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن‌ گفت: مردم علاقمند به کشور، نظام و ولایت فقیه خود هستند و این علاقه و اشتیاق را در یوم الله روز ۲۲ بهمن خواهیم دید.

کوثری: مردم، سالگرد انقلاب اسلامی را با علاقه، ذوق و اشتیاق جشن خواهند گرفت

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ اسماعیل کوثری، نماینده تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی، از اهمیت حضور مردم در راهپیمایی  ۲۲ بهمن‌، عنوان کرد: به لطف خدا چهل و پنجمین سالگرد پر شکوه و پر افتخار انقلاب اسلامی را پشت سر می‌گذاریم. انقلابی که به رهبری امام خمینی (ره) آغاز شد و به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه جشن ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب تنها فقط برای ایرانی‌های داخل نیست بلکه برای سراسر جهان است، افزود: ان‌شاءالله در روز ۲۲ بهمن، جشن ۴۵ سالگی انقلاب را مردم در سراسر کشور و حتی باید گفت در تمام جهان کره خاکی به لطف خدا با علاقه، ذوق و اشتیاق  جشن خواهند گرفت.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این جشن باشکوه در حقیقت زنده نگهداشتن یاد امام، شهدا و خاطراتشان است. نظام جمهوری اسلامی ایران همه فعالیت‌هایش وابسته به مردم است. مردمی که ولی امر مسلمین و ولایت فقیه را قبول کردند.

کوثری در ادامه بیان کرد: این انقلاب مردمی با رهبری حضرت امام شروع و تا به امروز با رهبری و هدایت مقام معظم رهبری در حال ادامه و  پیشرفت است. این انقلاب برای خود مردم است مردم دخیل در این نظام هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم سال به سال باشکوه‌تر در مراسم ۲۲ بهمن حضور پیدا می‌کنند، تاکید کرد: با این جنایت‌هایی که در منطقه از سوی آمریکا و اسرائیل علیه مردم غزه در حال انجام است امسال این راهپیمایی مورد توجه بیشتر مردم قرار خواهد گرفت. مردم با آگاهی و بصیرت در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

او تصریح کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از این است که مردم هنوز راه امام را در پشت سر مقام معظم رهبری مشتاقانه ادامه می‌دهند و نمی‌گذارند به خاک وطنشان تعدی شود.

کوثری با بیان اینکه مردم علاقمند به کشور، نظام و ولایت فقیه خود هستند، خاطر نشان کرد: این علاقه و اشتیاق را در  وحدت شکوه و عظمت یوم‌الله روز ۲۲ بهمن خواهیم دید. مردم با نشاط همراه با همدلی بار دیگر انسجام خود را به منصه ظهور خواهند رساند و به دنیا پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان خواهند داد.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر