کد خبر: 184453
A

امام جمعه رشت: اسرائیل، عادی سازی با کشورهای عربی را به گور خواهد برد

فلاحتی، امام جمعه رشت: جبهه مقاومت باعث شده تا صهیونیستها روز به روز بیشتر دچار فرسایش شده و در ورطه ای که خود ایجاد کردند گرفتار آمده و روز مرگ و افول خود را ببینند.

امام جمعه رشت: اسرائیل، عادی سازی با کشورهای عربی را به گور خواهد برد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت پس از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: یکی از ویژگی های بارز دیگر روز قدس امسال، رو به افول بودن آمریکا است که ملت ایران سیلی محکمی را به این قدرت پوشالی زده است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: جبهه مقاومت باعث شده تا صهیونیستها روز به روز بیشتر دچار فرسایش شده و در ورطه ای که خود ایجاد کردند گرفتار آمده و روز مرگ و افول خود را ببینند.

وی عنوان کرد: از سوی دیگر طوفان الاقصی میان سران این رژیم، شکاف ایجاد کرده که این امر باعث نابودی این رژیم جعلی خواهد شد.

امام جمعه رشت ادامه داد: همچنین امروز تمام ملتهای آزاده جهان با پیروی از ملت بزرگ ایران حمایت گسترده و همه جانبه ای را از ملت مظلوم فلسطین و مردم نوار غزه اعلام داشته و دارند در حالی که اسراییل مترصد عادی سازی روابط خود با برخی از کشورهای عربی بود اما اینک باید این آرزو را به گور ببرد.

آیت الله فلاحتی به در پیش بودن سالروز قطع رابطه با آمریکا اشاره و بیان کرد: ۲۲ فروردین ماه سال ۵۸ ما با آمریکای جهانخوار قطع رابطه کردیم و تا به امروز نیز این ارتباط قطع است. اگرچه ما با هیچ ملتی خصومت و جنگی نداریم اما با سردمداران استکبار جهانی و صهیونیستها مخالفیم و در برابر ظلم و استبداد آنها ایستاده ایم.

نماینده ولی فقیه در گیلان اضافه کرد: آمریکا هیچ اعتقادی به ادیان ندارد و دشمن اسلام و پیامبر اکرم (ص) است و چشم طمع به ذخایر کشورها به خصوص اسلامی دوخته و در این راستا از هیچ جنایتی دریغ نمی کند.

امام جمعه رشت در خاتمه به شکست اردوغان در انتخابات شهرداری های ترکیه اشاره و خاطرنشان کرد: شکست رجب طیب اردوغان درسی برای همه حکام منطقه است که به صورت منافقانه با اسلام و مردم فلسطین برخورد می کنند زیرا این سرنوشت همه دول اسلامی است که بخواهند به مردم مظلوم فلسطین خیانت کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر