کد خبر: 184865
A

رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی: جمهوری اسلامی قطعا در زمان و مکان مناسب ضربه وسیع‌تری به رژیم صهیونیستی خواهد زد

آقازاه، رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: جمهوری اسلامی قطعا در زمان و مکان مناسب ضربه وسیع‌تری را به رژیم صهیونیستی خواهد زد و رژیم صهیونیستی خواهد فهمید که جمهوری اسلامی در مقابل هر عملی که منجر به خسارت ایران و جبهه مقاومت شود، ساکت نمی‌ماند و به درستی جبران خواهد کرد.

رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی: جمهوری اسلامی قطعا در زمان و مکان مناسب ضربه وسیع‌تری به رژیم صهیونیستی خواهد زد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛  سید علی آقازاده دافساری، رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم گفت: اقدام تجاوزگرانه به کنسولگری ایران در سوریه توسط رژیم صهیونیستی  مغایر با قوانین بین‌المللی است. علیرغم اینکه عمده کشورهای دنیا رژیم صهیونیستی را محکوم کرده است، این رژیم مورد حمایت همه‌جانبه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی است لذا امکان این وجود دارد تا سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای دیگر با وجود محکومیت این رژیم نتوانند کاری انجام دهند و یا اینکه تحت تأثیر قرار نگیرند و توجهی به افکار عمومی و قوانین بین‌الملل نشود.

رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: جمهوری اسلامی قطعا در زمان و مکان مناسب ضربه وسیع‌تری را به رژیم صهیونیستی خواهد زد و رژیم صهیونیستی خواهد فهمید که جمهوری اسلامی در مقابل هر عملی که منجر به خسارت ایران و جبهه مقاومت شود، ساکت نمی‌ماند و به درستی جبران خواهد کرد.

این نماینده مجلس در واکنش به سفر امروز وزیر امور خارجه کشورمان به سوریه نیز بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران روابط ویژه‌ای با دولت سوریه داشته و این روابط به شکل مداوم مبادله می‌شود، مسئولین سوری نیز به ایران آمده و بین هر دو کشور در حوزه سیاسی، فرهنگی ، دفاعی ... روابط نزدیک و راهبردی وجود دارد و لذا این سفر در راستای سفرهای قبلی انجام شده، اگرچه برخی تحولات منطقه و فلسطین و مسائل غزه از نزدیک پیگیری می‌شود.

وی در ادامه به حادثه اخیر و حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای بروز این حادثه در جریان مسائل اخیر بوده و امکان این نیز وجود دارد که این مأموریت نیز در راستای اتفاقات اخیر باشد.

منبع: خانه ملت

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر