کد خبر: 21122
A
فاضل میبدی در گفت و گویی:

علمای بزرگ قم با روحانی هستند/ پیروزی رییسی بازگشت به گذشته است

یک عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: علمای بزرگ قم حامی آقای روحانی هستند و می‌پسندند که ایشان به روی کار بیایند که البته بعضی از آنها به زبان آورده‌اند و برخی دیگر هنوز نگفته‌اند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،حجت‌السلام فاضل میبدی در گفت‌وگویی درباره تفاوت بین حامیان ابراهیم رییسی و حسن روحانی با بیان اینکه تمام جریان‌های فکری، دانشگاهی و هنری جامعه خواستار انتخاب مجدد روحانی به عنوان رییس جمهور هستند  گفت: نظرسنجی‌ نشان می‌دهد ۸۰ الی ۹۰ درصد جامعه حامی روحانی هستند.

او خاطرنشان کرد: زبان دیپلماسی دولت آقای روحانی تعریف شده و در طول این چهار سال فرهنگ خود را نشان داده است، اما در مقابل مشخص نیست زبان دیپلماسی آنان چیست و چگونه می‌خواهند با دنیا ارتباط برقرار کنند. قطعاً نخبگان جامعه با روحانی  همراه هستند.

این عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: علمای بزرگ قم حامی آقای روحانی هستند و می‌پسندند که ایشان به روی کار بیایند. البته بعضی از آنها به زبان آورده‌اند و برخی دیگر هنوز نگفته‌اند.

او به فضای انتخاباتی روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: متاسفانه جو امنیتی بدی به راه افتاده است. این خیلی دردناک است در فضای دموکراسی رعب و وحشت ایجاد کنیم. برایم روشن نیست که چه کسی این کار را انجام داده است.

این استاد حوزه تاکید کرد: در صورت پیروزی کاندیدای مقابل روحانی ما به عقب بازخواهیم گشت زیرا سیاست و زبان دیپلماسی آنها مملکت را با مشکل مواجه می‌کند.

او خاطرنشان کرد: کار، کابینه و وزیر خارجه آنان برای ما مشخص نیست. این افراد در کارنامه خودشان هیچ سوابق اجرایی ندارند زبان و عملکردشان هم نشان می دهد که چگونه تفکر می‌کنند.

این عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: عملکرد روحانی روشن است. دیکته‌ای نوشته که اگر نمره‌اش ۲۰ نباشد قطعا نمره او ۱۹ خواهد بود. معتقدم فرهنگ و جریان جامعه با روحانی است. طرف مقابل شفافیتی ندارد که مردم در پی آنها باشند. روحانی در طی سه دهه گذشته خود را به مردم شناسانده بود. به همین دلیل ما در سال ۹۲ دیدیم که حداکثر آرا را به دست آورد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر