کد خبر: 23494
A
صدر اعظم نوری در گفتگو با دیده بان ایران :

معیارهای انتخاب شهردار تهران در شورا مورد بحث قرار گرفت اما هنوز تصویب نشده است /کسی می تواند شهردار تهران شود که سابقه قابل دفاع در سطح مدیریت کلان ملی داشته باشد

صدر اعظم نوری با اشاره به شایعه انتخاب محمود حجتی به عنوان شهر دار تهران گفت: این موضوع را نه تایید میکنم و نه تکذیب، احتمال دارد که در اذهان بعضی از اعضاء ایشان یکی از گزینه ها باشد اما در جلسه عمومی چیزی مطرح نشده است

معیارهای انتخاب شهردار تهران در شورا مورد بحث قرار گرفت اما هنوز تصویب نشده است /کسی می تواند شهردار تهران شود که سابقه قابل دفاع در  سطح مدیریت کلان ملی داشته باشد

دیده بان ایران_ محمود اکبری کیا: انتخاب شهردار تهران یکی از موضوعات داغ این روز های تهران است و هر روز فردی به عنوان گزینه شهرداری تهران مطرح می شود که در جدید ترین گزینه ها محمود حجتی، وزیر کشاورزی به عنوان شهرداری جدید تهران مطرح شده است اما منتخبین شورا این گونه می کنند که هنوز وارد مصادیق نشدیم.

زهرا صد اعظم نوری در گفتگو با دیده بان ایران با اشاره به این معیار ها اظهار کرد: در چند جلسه اخیر یکی از کار هایی که انجام دادیم؛ معیار ها و ملاک هایی انتخاب شهردار بود که از سوی اعضاء شورا پیشنهاد شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: این معیار ها در کمیته ای توسط اعضاء شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت و در جمع 21 نفر مطرح و مقدمات تصویب آن فراهم شد اما هنوز به صورت کامل قطعی نشده و فقط توافق اولیه صورت گرفته است.

منتخب پنجمین دوره شورای شهر تهران افزود: با توجه به شعار هایی که اصلاح طلبان و لیست امید داده است طبیعی است که در انتخاب شهردار به این شعار ها توجه شود و فردی که انتخاب می شود باید اشتهار به پاک دستی و باور به مبارزه با فساد داشته باشد.

صد اعظم نوری با بیان اینکه هنوز وارد مصداق نشدیم، ادامه داد: کسی باید شهردار تهران باشد که سابقه قابل دفاع در  مدیریت کلان ملی داشته باشد.

 وی با اشاره به بحث انتخاب محمود حجتی به عنوان شهر دار تهران اظهار کرد: این موضوع را نه تایید میکنم و نه تکذیب، احتمال دارد که در اذهان بعضی از اعضاء ایشان یکی از گزینه ها باشد اما در جلسه عمومی چیزی مطرح نشده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر