کد خبر: 24255
A

بهروز نعمتی: نمی‌شود کسی از تریبون نماز جمعه رای مردم را به رای حلال و حرام تقسیم کند/ نباید به رای مردم بی‌حرمتی کرد

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توجه بیشتر به مسائل وحدت آفرین به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای تاکید کرد.

بهروز نعمتی: نمی‌شود کسی از تریبون نماز جمعه رای مردم را به رای حلال و حرام تقسیم کند/ نباید به رای مردم بی‌حرمتی کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از ایسنا بهروز نعمتی اظهار کرد:  باید قبول کنیم که انتخابات ریاست جمهوری تمام شده و رقابت‌ها تا چهار سال آینده و دوره بعد از انتخابات به پایان رسیده است. تیمی که پیروز میدان شده نباید مغرور شود و کسانی هم که انتخابات را به رقیب واگذار کرده‌اند باید بپذیرند که 25 میلیون نفر در مقابل 16 میلیون نفر پیروز شده‌اند.

وی افزود: البته  جناح رقیب یک سری تریبون‌هایی مثل ستادهای نماز جمعه و تریبون مراسم عید فطر را که اخیرا شاهد بودیم در اختیار دارد. من از آقای تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گله‌مند شدم و فکر می‌کنم ایشان باید موضوع را ساماندهی کنند. نمی‌شود کسی از تریبون نماز جمعه رای مردم را به رای حلال و حرام تقسیم کند و نباید به رای مردم بی‌حرمتی کرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در انتخابات اخیر ریاست جمهوری 41 میلیون نفر رای حلال به نظام جمهوری اسلامی داده‌اند، تصریح کرد: باید بپذیریم که رای مردم رای به نظام بوده است. حالا ممکن است در این میان کسی رئیس‌جمهور شود و کسی موفق به کسب آرای مردم نباشد اما مسئله این نیست و آنچه اهمیت دارد وحدت و همدلی و ایجاد حس همبستگی بین مردم است.

نعمتی با تاکید بر اینکه نباید از تریبون‌های وحدت و همدلی برای ایجاد نفاق، تفرقه و دو دستگی استفاده کرد، گفت: آقای روحانی رئیس‌جمهور شده و همه ما باید زیر سایه ولایت دست به دست هم دهیم و برای ایجاد وحدت و همدلی تلاش کنیم و اجازه ندهیم که مسائل حاشیه‌ای جای این موضوعات را بگیرد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: متاسفانه در روزهای گذشته شاهد سوء استفاده رسانه‌های مخالف نظام از این مسائل حاشیه‌ای بودیم؛ درحالی که باید بدانیم همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم و باید یک هدف دنبال کنیم.

وی همچنین یادآور شد: ما باید از فرصت‌هایی که برای نظام پیش می‌آید در جهت تقویت نظام استفاده کنیم. مثلا در موضوع شیخ نمر عده‌ای خودسر به سفارت عربستان حمله کردند در حالی‌که ما می‌توانستیم از این موضوع برای نشان دادن مظلومیت شیعه در عربستان استفاه کنیم و موضوع به ضررمان شد. در مداحی روز عید فطر هم شاهد سوء استفاده از این تریبون بودیم که باعث شد مباحث وحدت آفرین در ماههای  اخیر به حاشیه رانده شود که امیدواریم جلوی تکرار این مسائل گرفته شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر