کد خبر: 33822
A

نخستین رزمایش امنیتی نیروی انتظامی و سپاه خراسان جنوبی برگزار شد

نخستین رزمایش امنیتی نیروی انتظامی و سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی روز پنجشنبه (دوم آذر) با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در بیرجند برگزار شد.

نخستین رزمایش امنیتی نیروی انتظامی و سپاه خراسان جنوبی برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در این مراسم گفت: برای نخستین بار این رزمایش با هدف آمادگی کارکنان نیروهای نظامی و انتظامی برای مدیریت بحران و اغتشاش در 2 بخش انتظامی و امنیتی در استان برگزار شد.
سرهنگ حسن شجاعی نسب اظهار کرد: در این رزمایش نقاط قوت و ضعف بررسی شده، تا در صحنه واقعی، آمادگی کنترل ناآرامی ها در صحنه با ظرفیت مناسب وجود داشته باشد.
وی یادآور شد: در چند سال اخیر، تقویت آمادگی رزم رده ها و یگان ها در دستور کار نیروهای مسلح قرار گرفت و برگزاری این قبیل رزمایش ها به تقویت این آمادگی کمک می کند.
معاون عملیات سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی هم در این رزمایش گفت: 6 گردان رزم شامل یک گردان امنیتی امام علی(ع)، چهار گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر در این رزمایش حضور دارند.
سرهنگ علیرضا یوسفی افزود: تاکتیک سد، هجوم، عملیات تعقیب و گریز و پاکسازی و تخلیه مجروحان از جمله برنامه های این رزمایش است.
وی ادامه داد: رصد فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، نمایش اقتدار توسط گردان امام علی(ع) و اجرای عملیات روانی از دیگر برنامه های این رزمایش است.
وی تصریح کرد: نقاط مهم قابل حفاظت پیش بینی شده در این رزمایش 14 نقطه و تعداد ایست بازرسی ها در وضعیت امنیتی نیز هشت پست است.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7559* 6054*خبرنگار-امیرشاهین نایبی فر* انتشار - مریم پنجابی
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر