کد خبر: 34339
A

جریان مقاومت با بهره گیری از تفکر بسیجی نابودی داعش را رقم زد

معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت (ع) با ناکارآمدن توصیف کردن بیشتر ترفندهای به کار گرفته شده برای نابودی داعش گفت: جریان مقاومت با بهره گیری از تفکر بسیجی نابودی داعش را رقم زد.

جریان مقاومت با بهره گیری از تفکر بسیجی نابودی داعش را رقم زد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا ایمانی مقدم شنبه شب درمراسم جشن پیروزی مقاومت در مرکز آموزش بسیجیان شهید سعیدی قم، اظهار داشت: وقتی پای جیش الشعبی سوریه و حشد الشعبی عراق به میان آمد، پرونده داعش برای همیشه بسته شد و این نتیجه تعبیر پر برکت حضرت امام (ره) که بسیج را کلمه طیبه دانستند و از پس هر روز برکت های آن را بیشتر خواهیم دید.
وی با اشاره به پیچیده شدن طومار حرکت سلفی تکفیری داعش، افزود: رهبران داعش در اوج آگاهی از مریدان خود سوء استفاده کردند، و خاری در چشم ملت مسلمان و مایه ننگی برای امت اسلامی شدند.
ایمانی مقدم با بیان اینکه هدف از پیدایش داعش مشوه جلوه دادن چهره اسلام بوده است، اذعان داشت: باراک اوباما رئیس جمهوری سابق آمریکا در یکی از سخنرانی های خود 25 بار از عنوان دولت اسلامی استفاده کرد، تا بگوید اسلام یعنی همین رفتاری که همگان از داعش می بینند، چرا که استراتژیست های غربی به این نتیجه رسیدند که نیمه نخست قرن 21 در اروپا، قرن اسلام است و دین نخست و مطرح ترین اندیشه و ایدئولوژی محسوب می شود.
وی ادامه داد: از این رو با دادن پول به عربستان سعودی برای تربیت و اعزام نیروهای تکفیری و مسلح کردن آنها کاری کردند تا یک داعشی در برابر دوربین های دنیا سینه یک سرباز سوری را در حالی که هنوز زنده بود، بشکافد و جگر او را زیر دندان بگذارد، تا 100 سال آینده کسی جرات دم زدن از اسلام را نداشته باشد.
وی با بیان اینکه هدف دشمنان از محصور کردن مقاومت و زمین زدن کشورهای سوریه و لبنان و عراق مقابله با نظام اسلامی است، افزود: داعش هفت سال پیش در برابر بیداری اسلامی شکل گرفته در کشورهای منطقه بوجود آمد چون در آن زمان حاضر نبودند این واژه را به کار ببرند و مدام در رسانه های خود از بهار عربی استفاده می کردند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر