کد خبر: 35424
A

آیت الله موحدی کرمانی: نمایندگان مجلس در لایحه بودجه عدالت را رعایت کنند

خطیب نماز جمعه تهران گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص لایحه بودجه باید عدالت را مراعات کنند. اگر برای مدیران 17 میلیون تومان تصویب می کنند به یاد بیچاره ها هم باشند.

آیت الله موحدی کرمانی: نمایندگان مجلس در لایحه بودجه عدالت را رعایت کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، آیت الله محمد علی موحدی کرمانی در خطبه دوم نماز جمعه تهران اظهار کرد: آن کارگری که عرق می ریزد و به شدت زحمت می کشد، یکی، دو میلیون داشته باشد اما مدیر 17 میلیون، این عدالت نیست.
خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: نمایندگان باید خیلی دقت کنند و باید اولویت ها را در نظر بگیرند، اهم و مهم را در نظر بگیرند و سعی کنند موارد مهم با بودجه، تغذیه و تامین شود.
موحدی کرمانی تاکید کرد: مسئولیت نمایندگان، بسیار خطیر است؛ وضع قانون چیز کمی نیست، قانونی که باید مشکلات مردم را حل کند، بیکاری، گرانی یا فساد را ریشه کن یا اقلا کم کند، مهم است.
وی ادامه داد: نمایندگان ممکن است بودجه را برای یک کاری تصویب کنند که خیلی هم مهم نیست و اگر اتفاق نیفتد به کشور آسیبی وارد نمی شود اما بودجه باید در مساله ای که جان و آبروی مردم و نیز پیشرفت علم و دانش مطرح است ، لحاظ شود.
آیت الله موحدی کرمانی همچنین بمناسبت روز مجلس با گرامیداشت یاد شهید مدرس گفت:شهید مدرس الگو برای نمایندگان است که به همین مناسبت روز شهادت مدرس، روز مجلس نامگذاری شده است؛ مجلسیان باید در زهد، پاکی، شهامت، شجاعت و بالاخره در مقاومت درمقابل دشمن این مسائل را از مدرس بیاموزند.
وی افزود: مدرس در مقابل رضا خان قلدر ایستاد تا سر حد شهادت که این عزیز در سال 1316 به کاشمر تبعید و با وضعی فجیع در حال روزه شهید شد.
خبر در حال تکمیل است .
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر